Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

catty24

Andre med psykiske problemer? Nogen der har lyst til en snak? Del 4

Recommended Posts

stellanova24

er lige kommet hjem fra anden show har hylende morsomt grine endnu

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
catty24
er lige kommet hjem fra anden show har hylende morsomt grine endnu

Min kæreste har også været inde og se showet , han sagde også det var grineren :klap:

Hvordan går du og har det? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
weeena

Hej med jer...

jeg er 24 år, kommer fra nordsjælland. Jeg har siden jeg var 14-15 år lidt af diverse ting. Fx. bulimi, angst, depression, og er cutter.

Jeg er pt. deltids sygemeldt, har været det en måned, og er netop begyndt på måned 2, det fungerer smaddergodt for mig, men samvittigheden er sort, jeg vil så gerne være rask og velfungerende, men er det bare ikke pt.

Jeg tager 275 miligram Efexor pr dag, har desværre taget rigtig meget på, og jeg kæmper i forvejen med enormt dårlig selvværd. Er ok alene i det her, så håber der er plads til mig herinde :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
AgentHugo

Jeg gik ned Feb sidste år, og er stadig i behandling.

Lider af PTSD og Depression...

Er 1/2 tids sygemeldt fra mit arbejde stadigvæk, så det har været en sej omgang.....

Først nu føler jeg det begynder at gå fremad :) Er kommet på en medicin der hjælper mig meget, og er påbegyndt EMDR behandling.....

Er glad for at have fundet denne tråd, for jeg manglede at høre fra andre der også havde det psykisk svært, så jeg oprettede faktisk et helt forum selv, og troede det ville blive en succes, da der måtte være andre der havde det som jeg, men det er jo ikke nemt da fleste mennesker jo ikke kender til forummet, netop fordi ordet ikke kommer "ud" hvor det bør....

I må meget gerne kikke ind på min hjemmeside hvis I vil, det ville være så dejligt at snakke med nogle der ved nogenlunde hvordan man har det på de "dprlige" dage, samt de positive af slagsen selvfølgelig :)

Kik endelig ind : Min hjemmeside :blushing:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stellanova24
Min kæreste har også været inde og se showet , han sagde også det var grineren :klap:

Hvordan går du og har det? :)

jeppe var det også ha ha en god oplevelse midt i alt det triste.

Ligenu har jeg, det godt men mit humør går op og ned hele tiden skide irreteren men sådan er det jo desværre jeg er, især nede når jeg har mange smerter øv.

Hvordan har du det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stellanova24
Hej med jer...

jeg er 24 år, kommer fra nordsjælland. Jeg har siden jeg var 14-15 år lidt af diverse ting. Fx. bulimi, angst, depression, og er cutter.

Jeg er pt. deltids sygemeldt, har været det en måned, og er netop begyndt på måned 2, det fungerer smaddergodt for mig, men samvittigheden er sort, jeg vil så gerne være rask og velfungerende, men er det bare ikke pt.

Jeg tager 275 miligram Efexor pr dag, har desværre taget rigtig meget på, og jeg kæmper i forvejen med enormt dårlig selvværd. Er ok alene i det her, så håber der er plads til mig herinde :)

VELKOMMEN til weena

Ja jeg kender det kun al for godt det med, at man har taget på af medicin, så man hader sig selv endnu mere.

Det hjælper i hvertfald, ikke på ens selvtillid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
weeena

:blushing: taaak

Idag er en dårlig dag... jeg har været væk fra jobbet i lidt over en uge, og skal starte igen imorgen. Jeg kan mærke allerede nu at jeg får kvalme og bliver nervøs ved tanken. Men det er nok bedst at komme afsted, det er jo kun fire timer. :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
catty24
Hej med jer...

velkommen :kys:

Ja da der er altid plads til flere :)

Jeg har også taget meget på af Efexor, men det er derimod også de antidepressiver der har hjulpet mig mest, så jeg er rigtig glad for dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
catty24
Jeg gik ned Feb sidste år, og er stadig i behandling.

Lider af PTSD og Depression...

Er 1/2 tids sygemeldt fra mit arbejde stadigvæk, så det har været en sej omgang.....

Først nu føler jeg det begynder at gå fremad :) Er kommet på en medicin der hjælper mig meget, og er påbegyndt EMDR behandling.....

Er glad for at have fundet denne tråd, for jeg manglede at høre fra andre der også havde det psykisk svært, så jeg oprettede faktisk et helt forum selv, og troede det ville blive en succes, da der måtte være andre der havde det som jeg, men det er jo ikke nemt da fleste mennesker jo ikke kender til forummet, netop fordi ordet ikke kommer "ud" hvor det bør....

I må meget gerne kikke ind på min hjemmeside hvis I vil, det ville være så dejligt at snakke med nogle der ved nogenlunde hvordan man har det på de "dprlige" dage, samt de positive af slagsen selvfølgelig :)

Kik endelig ind : Min hjemmeside :blushing:

Velkommen til dig også :kys:

Hvad betyder PTSD og EMDR behandling?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
catty24
jeppe var det også ha ha en god oplevelse midt i alt det triste.

Ligenu har jeg, det godt men mit humør går op og ned hele tiden skide irreteren men sådan er det jo desværre jeg er, især nede når jeg har mange smerter øv.

Hvordan har du det?

Jeg husker som en si pga min medicin, så du bliver lige nødt til at fortælle igen hvad det er du fejler :blushing:

Ja det må være skønt og kunne tage ud og se sådan en forestilling, håber også min angst endag bliver så meget bedre, så jeg også kan gøre det :)

Jeg ved faktisk ikke rigtig hvordan jeg har det pt :gruble: Det går så hurtigt op og ned, pga optrapningen at jeg næsten ikke kan følge med :lol:

Men bortset fra alle bivirkningerne osv. der er i indkøringsfasen, så har jeg det nogenlunde.

Jeg skal starte til psykoterapi (staveplade) på fredag , noget der skulle hjælpe på min angst, aner ikke hvad det er, men glæder mig meget til det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...