Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

catty24

Andre med psykiske problemer? Nogen der har lyst til en snak? Del 4

Recommended Posts

catty24
Jamen jeg forstår skam godt din angst, har selv lidt meget af det, men nogle gange bliver man nødt til at yde vold mod sig selv for at få det bedre, sådan ser jeg det.

Ja, som du/I nok kan se er jeg tilbage :) fik ikke afleveret computeren, til min veninde som planlagt, af forskellige årsager.

Den bedste grund var/er, at Mads' har haft besøg af sin far, for første gange nogensinde. Et fantastisk godt besøg, men det er en anden historie.'

Men idet hans far går ud af døren siger han; 'vi mail's lige ved'.

Så duer det jo ikke hvis jeg ikke kan svare ham. Vi har endelig fået en positiv kontakt og den vil jeg for alt i verden bevare....

Derudover har jeg virkelig seriøst sat min hverdag i system og kraftigt reduceret mit computerforbrug.

Jeg har lavet en hel fast dagsrytme som ser sådan her ud.

- 7.45 vækkeuret ringer

- spise morgenmad sammen med Mads

- smøre madpakke

- 9.15 ud af døren op i børnehaven.

- Imellem kl.10-12

- tage stilling til og forberede aftensmad

- oprydning i køkkenet

- ordne vasketøj

- støvsuge

- 'fri' imellem kl.12-15, evt. computertid.

- 15.15 hente Mads i børnehave

- hygge, lege, kvalitetstid

- kl.17.15 lave aftensmad

- kl.18 spise

- kl.19.30 Mads i seng

- 'fri' imellem kl.20-22

- kl. 22 medicin

- kl. 23 i seng.

Sådan ser mit dagsskema alle hverdage.

Lige nu har jeg brug for så tydelig en struktur, senere bliver det mere afslappet.

Jeg har også slettet alle mine 1100 venner på facebook, blokeret alle applikationer og spil, så nu har jeg ikke så mange compuertidsrøver.

Planen er ikke at have computeren tændt når Mads er vågen..

Jeg syntes det går godt.

Jeg er gladere, har mere overskud, er mere sammen med Mads.

Så her er jeg, på prøve, ser om jeg kan administere det, så længe det godt er jeg glad.

Knuz

Sveske

Ja jeg har forstået at det er sådan du ser det, desværre er det bare ikke løsningen for alle ;) så i den sag der bliver vi ikke enige.

Lyder som en god plan du har fået lavet dig :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stille-regn

Oplever I, at jeres omgivelser ikke forstår at være hjælpsomme når I er nede? Jeg snakkede med min kæreste i dag, fordi han synes det var lidt træls når jeg ikke lavde aftensmad. Jeg siger så, at han må forstå min situation, og at det ikke er altid jeg har overskud til at lave mad. Han siger så, at det var en aftale vi havde fra starten. Han sætter lamper, hylder osv op, jeg laver maden.

SUK!!!!! Jeg forsøgte ikke at blive gal, for come on. Det er jo ikke en større videnskab at stege en skide nakkekotelet. Men for ham er det åbenbart et princip, at vi har aftalt noget, så skal det overholdes.

Jeg er lidt ked af at han ikke er mere forstående!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stellanova24
Tark :kys:

Tillykke med lejligheden! :klap: Skønt med noget mere plads!

Uhh ja det er ikke sjovt når de kommer i løbetid! :shock: Så er der en hylen og skrigen!

Alle mine katte og min vovse er også neutraliseret :)

Hvordan kan det være du fik den aflivet? :ae:

Jamen her går det rigtigt godt, skal lige vænne mig til at nu kan jeg godt slappe af og angsten ikke mindst, for nu har vi altså bil! :lol: Men det har været en meget hård og stressende periode, så jeg prøver bare og få slappet af så meget som muligt.

ja der er heller ikke andet at gøre.

jeg fik min gamle kat aflivet fordi han var blevet meget gamle og så begyndte han lige pludselig at angribe en så da han om aften angreb min veninde syndes jeg at grænsen var nået og jeg fik han aflivet samme aften gøre stadig ondt elskede ham højt. :snøft:

Jo tak og jeg har 2 der er i løbetid nu SKØNT!!! not :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
catty24
Oplever I, at jeres omgivelser ikke forstår at være hjælpsomme når I er nede? Jeg snakkede med min kæreste i dag, fordi han synes det var lidt træls når jeg ikke lavde aftensmad. Jeg siger så, at han må forstå min situation, og at det ikke er altid jeg har overskud til at lave mad. Han siger så, at det var en aftale vi havde fra starten. Han sætter lamper, hylder osv op, jeg laver maden.

SUK!!!!! Jeg forsøgte ikke at blive gal, for come on. Det er jo ikke en større videnskab at stege en skide nakkekotelet. Men for ham er det åbenbart et princip, at vi har aftalt noget, så skal det overholdes.

Jeg er lidt ked af at han ikke er mere forstående!

Det forstår jeg godt du er ked af.

Nej prøver ikke at mine nærmeste ikke forstår mig, de har jo levet med mig og min sygdom i mange år. Kæresten kan godt blive lidt træt af det, men det er jo en anden sag :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
catty24

Nogen der kender pillerne MIRTAZAPIN SANDOZ?

Skal starte på dem idag pga. angst og voldsomme søvnforstyrrelser. Havde ellers håbet at efter mit stop på Lycica pillerne at jeg kunne undvære angstpiller, men nej... :(

Jeg har fået tilbudt gratis psykoterapi imod angst :banan: :banan: jeg skal starte i næste i næste md, er godt nok spændt :blush:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miss_Burn
Nogen der kender pillerne MIRTAZAPIN SANDOZ?

Skal starte på dem idag pga. angst og voldsomme søvnforstyrrelser. Havde ellers håbet at efter mit stop på Lycica pillerne at jeg kunne undvære angstpiller, men nej... :(

Jeg har fået tilbudt gratis psykoterapi imod angst :banan: :banan: jeg skal starte i næste i næste md, er godt nok spændt :blush:

Pas på med Mirtazapin - man tager voldsomt meget på af dem på kort tid :shock::tie:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miss_Burn
Mirtazapin er det ikke et kopipræparat af Remeron?

Jeg har fået Remeron i sin tid og tog 15 kg på i løbet af no time. Så det var ikke noget for mig :boo:

Jo det er det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sveske
Jo det er det.

Btw, dejligt at se dig Burn :glad:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miss_Burn
Btw, dejligt at se dig Burn :glad:

Tak :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
catty24
Pas på med Mirtazapin - man tager voldsomt meget på af dem på kort tid :shock::tie:

I know :( Men hvis bare det tager min angst og gør at jeg kan sove om natten, så må jeg tage vægten med..

Jeg har tabt 14kg efter mit Lyrica stop, så ville være ked af og tage dem på igen :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...