livica

Sugekopper mod appelsinhud

Recommended Posts

WorldOfWonder
Tro flytter bjerge :lol:

Øget blodgennemstrømning kan ikke og vil aldrig kunne fjerne fedtceller.

Nej, man bliver jo heller ikke tyndere af at bruge sugekoppen.

Appelsidenhuden formindskes, idet den oegede blodgennemstroemning hjaelper til at frigive de affaldsstoffer i vaevet, som foraarsager appelsinhuden. Du har den samme maengde fedt, men mindre af de irriterende buler.

Jeg har brugt min med god effekt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Junika
Nu er appelsinhud jo så forårsaget af fedtceller og bindevævsseptae i uskøn kombination. Og jeg mangler stadig en fysiologisk forklaring på hvordan sugekoppen skal igangsætte lipolysen. Vi er fint enige om at det øger blodcirkulationen hvilket øger fjernelsen af affaldstoffer, men det har jo intet at sige når fedtcellerne ikke er nedbrudt. Massage kan ikke bryde esterbindingen, således af glycerol og de 3 frie fede syrer kan transporteres væk med blodet.

Den eneste forklaring på at man ser en effekt er altså, at septae rives over, således at bulerne udjævnes. Og det mener jeg på ingen måde kan være positivt på længere sigt. Det vil kun føre til at man bliver mindre "fast i kødet" med alderen. Og det er der vel ingen der ønsker?

Arj hvad - nu bliver jeg da nærmest nervøs over at bruge min .. Er du helt sikker på det der..? Hvor typisk, når der endelig er noget der virker..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lupita_
Men naturligvis, er man inde i en periode med vægttab vil fedtcellerne blive mobiliserede og så er øget blodgennemstrømning et hit til at få fjernet nedbrydningsprodukterne. Øget blodgennemstrømning kan man dog klare noget billigere end ved at investere i sådan en suge-tingest :lol:

Kan du komme med nogle eksempler hvad der kan øge blodgennemstrømningen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MaRtS85

Nu har jeg købt denne sugekop fra perfect body :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
SolvejGlKongevej

Hvad med den creme fra Anjo, den har jeg også hørt skulle virke godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lupita_

Jeg vil anbefale at man bruger den med lav intensitet (lavt tryk) i starten og måske kun på et område. Og så vær opmærksom på hvordan huden opfører sig. Jeg var så uheldig at få et par mindre karsprægninger efter mindre en uge på trods af at jeg var forsigtig og ik havde sådan sprægninger i forvejen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MaRtS85
Hvad med den creme fra Anjo, den har jeg også hørt skulle virke godt.

Jeg har prøvet den for mange år siden, og mener den hjælp lidt, men tror egentlig det var massagen og ikke selve cremen som hjalp :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MaRtS85

Jeg købte for et par år siden disse sugekopper, men jeg synes ikke rigtig jeg kan finde en god rutine...

Til jer der bruger dem:

Hvor tit bruger I den? (De 2 gange om dagen de skriver)

Hvor længe bruger I den ca.?

Bruger I olie?

Jeg synes bare det er lettest at bruge den i badet med sæbe, men jeg går jo ikk i bad 2 gange om dagen...

Jeg har bare lidt svært ved at tage mig sammen til at stå 10 min om morgen og smøre mig ind i olie og bruge den, og så igen om aften...

Gode råd er velkommen...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pungrotten84
Jeg købte for et par år siden disse sugekopper, men jeg synes ikke rigtig jeg kan finde en god rutine...

Til jer der bruger dem:

Hvor tit bruger I den? (De 2 gange om dagen de skriver)

Hvor længe bruger I den ca.?

Bruger I olie?

Jeg synes bare det er lettest at bruge den i badet med sæbe, men jeg går jo ikk i bad 2 gange om dagen...

Jeg har bare lidt svært ved at tage mig sammen til at stå 10 min om morgen og smøre mig ind i olie og bruge den, og så igen om aften...

Gode råd er velkommen...

Jeg har det på præcis samme måde! Man gider/har

sgu ikke tid til det 2 gange dagligt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MaRtS85

Nej vi må se om der ikk er nogen som har et godt råd/god rutine...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind