livica

Sugekopper mod appelsinhud

Recommended Posts

anse2007

Men til jer det har virket for:

Er jeres mås/lår også blevet mindre?

Altså fedtcellerne skulle jo forsvinde, så burde man jo også blive mindre :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miibes

Jeg tror ikke at fedtcellerne forsvinder, men bare at de bliver udjævnet/blødt op. Derfor har jeg heller inge ide om langtidseffekt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lupita_

Nye og flere erfaringer for jeg overvejer at købe sugekoppen senere i dag.

Og hvilken olie bruger I? Jeg vil købe en anden end den som man kan få med af hende sælgeren inde på ts.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dullemoren

det virkede også på mig- men det gør herre nas i starten og giver blå mærker- jeg var nødt til at bede min kæreste gøre det på mig!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lupita_

Nu har jeg sugekoppen og i dag fik jeg også fat i noget massageolie fra Matas. Så i aften eller i morgen går jeg igang. Vil komme med opdatering, men kan desværre ikke tage nogen billeder.

Min appelsinhud er ikke det værste - mildt/moderat tilfælde. Men nok til at jeg godt vil have det formindsket.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lupita_

Nu har jeg prøvet det to gange. Det gør lidt ondt og stikker og klør lidt bagefter.

Jeg starter længere nede ved låret og bevæger mig op i cirkler. Har hørt om nogle hvor sugekoppen havde en gavnlig effekt på strækmærker, så de områder bag ved knæet og forsiden af låret får også en lille tur. Men nøj, koppen ryger tit af, men øvelse gør mester!

For resten hvor lang tid ad gangen bruger I den?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MaRtS85

Hvordan går det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lupita_

Jeg skal returnere min sugekop da jeg fik et par karsprægninger! Det havde jeg slet ikke regnet med..:(

Opdagede den 5-6 aften, men heldigvis er der kun et par stykker og de er ikke særlige tydelige. Men øv er det da.

I forvejen havde jeg ingen karsprægninger/ åreknuder så på trods af det kan man ikke vide sig sikke. Desuden fulgte jeg også brugsanvisningen, så tror heller ikke det er fordi jeg ikke brugte den korrekt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind