livica

Sugekopper mod appelsinhud

Recommended Posts

Laurelin
:lol: Ej, sorry, men det lyder godt nok sjovt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lupita_
Jeg har dem også, og havde heller ik vildt meget appelsinhud, men nok til at jeg var træt af det..

Har brugt dem når jeg bare lige havde tid, der er to forskellige størrelser, og har bare kørt dem rundt på ballerne til jeg ikke gad mere..

En ting er måske vigtigt at nævne - jeg prøvede dem på lårene foran, bare fordi det føles dejligt med den øgede blodcirkulation... DET har givet mange blodsprængninger, og gjorde det kun 1 gang.. Det var virkelig ikke sjovt..

Men god effekt på appelsinhud :)

Uf! Lige det med blodsprægninger er min værste frygt! Er det kun på lårene du fik de sprægninger og hvor hurtigt kom de?

Jeg har også længe overvejet at købe de sugekopper. Min appelsinhud er ikke slemt, men nok til at jeg gerne vil have det reduceret lidt og 'undgå' der kommer mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
heysamaysa
Kan man ikke bare bruge en støvsuger istedet :gruble: ???

:genert:

vi kan lave en test - du kan lægge før og efter billeder ind :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
livica
Og det giver jo så fysiologisk absolut ingen mening. Højden på fedtlaget ændres ikke af blodgennemstrømning.

Jo, som jeg har forstået det, skyldes den "unormale" fedtophobning bl.a. dårligere blodgennemstrømning. Det svarer jo også meget godt overens med, at folk faktisk har set resultater, omend det ikke er forsvundet helt.

Livica

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kontormissen

Jeg var en af dem som overvejede meget kraftigt at anskaffe mig disse sugekopper.

To ting som afskrækkede mig var:

1) de var pænt dyre når man tænker på det er et stykke plastik med en gummidims.

2) Blodsprængninger! jeg har allerede nogle bitte små på lårene. Og kunne sagtens forestille mig at disse sugekopper kunne forværre dette.

Jeg har det sidste halve år dyrket mere motion og må indrømme at lårbasser og balderne er blevet meget pænere. Så ja motion har hjulpet på mig og det jo næsten gratis... :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
heysamaysa
:lol: Ja jeg burde faktisk prøve...kunne trænge til det.. men vil fri jer for synet af min mås :tie:

andre der melder sig frivilligt? :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Junika
Uf! Lige det med blodsprægninger er min værste frygt! Er det kun på lårene du fik de sprægninger og hvor hurtigt kom de?

Jeg har også længe overvejet at købe de sugekopper. Min appelsinhud er ikke slemt, men nok til at jeg gerne vil have det reduceret lidt og 'undgå' der kommer mere.

De kom LIGE efter jeg havde brugt sugekoppen .. Men altså jeg opdagede det jo, så stoppede med det samme, så det ser jo ikke herrens ud, kan bare selv se det..

Men er overbevist om at det er fordi jeg stort set ikke har noget fedt på mine lår foran, de er helt hårde der, og sådan er ballerne jo ikke :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
holmerpigen

Har i købt sugekopperne hos hende fra trendsales, og købte i olien med som hører til, eller købte i en anden og hvilken slags??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miibes

Jeg har fået behandlingen med sugekopper hos Complete Me og kunne sagtens se og mærke forskel efter denne ene gang. Jeg blev anbefalet at købe sugekopperne og bruge en creme fra comfort zone, der hedder body strategist refiner i stedet for olien, der alene virker som 'glidemiddel'.

Jeg har ikke haft råd, men regner med at gå igang når foråret nærmer sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind