livica

Sugekopper mod appelsinhud

Recommended Posts

livica

Hej :wave:

For et par måneder siden var der en del debat om nogle sugekopper, som eftersigende skulle kunne mindske/fjerne appelsinhud vha. undertryksmassage.

Er der nogen, som har gjort sig nogle erfaringer?

Livica

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FrkGrisling82
:lol: Hvis der er nogle der har prøvet, er det fandme på med billederne mens behandlingen er igang!:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
farsprinsesse
:lol: Hvis der er nogle der har prøvet, er det fandme på med billederne mens behandlingen er igang!:lol:

jepper! Jeg har ;) havde dog ikke så meget appelsinhud inden, men men men det hjalp på det jeg havde! har dog ingen før og efter billeder:lol:

Jeg brugte sugekoppen hver dag i 14 dage, og herefter er det nok med en gang pr. 14. dag. Kan mærke hvis der går for lang tid imellem.. så er de udsatte områder lidt mere hårde og det gør lidt ondt... Hvis jeg holder det ved lige, er der ingen problemer.. ergo- det må hjælpe!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nuserpigen1977

hvor stor er sugekoppen ?

hvor mange steder satte du den ( brugte du den )?

hvor længe sad den hvert sted. ?

hvor meget sug var der på ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
livica

^ Hvis der er nogen, som har billeder, så vil det altså være ret fantastisk. Jeg har hørt meget godt om de skide sugekopper, og jeg er nok tilbøjelig til at købe dem.

Jeg er bare så pissebange for, at det bare er "TV-shop-effekten" :D

Livica

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Junika

Jeg har dem også, og havde heller ik vildt meget appelsinhud, men nok til at jeg var træt af det..

Har brugt dem når jeg bare lige havde tid, der er to forskellige størrelser, og har bare kørt dem rundt på ballerne til jeg ikke gad mere..

En ting er måske vigtigt at nævne - jeg prøvede dem på lårene foran, bare fordi det føles dejligt med den øgede blodcirkulation... DET har givet mange blodsprængninger, og gjorde det kun 1 gang.. Det var virkelig ikke sjovt..

Men god effekt på appelsinhud :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
livica

Så skidtet virker...:gruble: Er der andre erfaringer?

Hvor har du købt dem?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
livica

Konceptet er heller ikke at flå septae (tværvægge) over. Det er et - som jeg har forstået det - et spørgsmål om at øge blodgennemstrømningen.

Livica

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
livica

Jeg tror i øvrigt, der skal noget mere til at rive septae over end et par hjemme-sugekopper :D

Livica

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
farsprinsesse

sugekoppen er ca. 5 cm i diameteren.. Så kan man selv justere selve trykket på suget.. Og så kører jeg rundt i cirkler..!

det er bindevævsmassage... ikke noget med septae.. Jeg har ikke fået nogle blodspringninger, har dog heller ikke gjort det på forsiden af låret!:engel:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind