Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

MissButterfly

Svamp, hvor længe går der før pillen virker

Recommended Posts

solveig61
Tak :kys:

Jeg "kan" bare ikke holde op med p-piller, da jeg så får meget stærke mens. smerter.

Jeg frygter bare at der kan spille andre ting ind. Har hørt noget om gammelmands sukkersyge, kan give regelmæssig svamp.

Så bliv tjekket for det, jeg mener at lægen blot skal tage en blodprøve, men det kan være at det skal være fastende.

Men føler du da, at du er i farezonen for det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
solveig61
min læge giver mig normalvis til 1 gang, det virker aldrig, så får altid noget hvor jeg skal tage 2 piller om dagen, over 3-4 dage. Så plejer mit at forsvinde. Der plejer at være bedring på 2-2,5 dagen, men er ofte meget følsom i perioden efter, og skal passe meget på at det ikke kommer igen. Derfor bruger jeg vivag cream (det er en fugtgivende cream som også fungere som glidecream). Det bruger jeg for at opretholde fugtbalancen, og den rigtige ph-værdi

Man kan også få Vivag, som stikpiller. Disse stikpiller indeholder mælkesyrebakterier, som hjælper skeden tilbage til dens normale surhedsgrad

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissButterfly
Så bliv tjekket for det, jeg mener at lægen blot skal tage en blodprøve, men det kan være at det skal være fastende.

Men føler du da, at du er i farezonen for det?

Ikke andet end min vægt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
solveig61
Ikke andet end min vægt.

Jeg synes du skulle blive tjekket for det.

Hvordan går det ellers med din svampeinfektion?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissButterfly
Jeg synes du skulle blive tjekket for det.

Hvordan går det ellers med din svampeinfektion?

Det klør :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
solveig61
Det klør :(

Hvornår var det du fik din tablet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
The_Gisele

Ja. Diabetikere har ofte svampeinfektion, så tag og få målt dit langtidsblodsukker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissButterfly

Fredag aften

Jeg har i forvejen et meget sart underliv, kan det evt. spille ind?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
solveig61
Fredag aften

Jeg har i forvejen et meget sart underliv, kan det evt. spille ind?

Jeg ville kontakte lægen igen mht. svampeinfektionen, samt få målt blodsukkeret. Ring og hør ad om det skal være fastende eller ej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Chiquita0709

Jeg lider også af svamp, og hold da op hvor er det surt! Men godt man ikke er alene. Det kommer gerne med en måneds mellemrum, så nedern. Min kæreste har nu også fået det og har været ved lægen og det hele.. Nu skal vi så begge tage en fluconazol, en gang om ugen, i en måned. Så må vi ses om det virker, hmmm. :/

Jeg tisser ALTID to gange OG går i bad efter sex for at vaske bakterierne ud, bruger naturligvis kun intimsæbe.

Jeg er blevet tjekket for evt. sukkersyge da alle de svampeinfektioner jo kan være tegn derpå, jeg fejler dog ingenting.

Jeg er også blevet spurgt om jeg spiser meget sukker, men nej, det gør jeg overhovedet heller ikke.

Dog vil jeg aldrig droppe mine p-piller, men har skiftet mærke for at se om det kan hjælpe. Jeg har altså virkelig heller ikke lyst til at droppe tamponer - bruger selvfølgelig bind når jeg sover - og samtidig vil jeg heller ikke droppe alt mælk og hvidt brød.

Håber mit underliv finder lidt fred på et tidspunkt, for svamp er da bare røvsygt. :)

Okay, langt indlæg.

God bedring til alle svampeinficerede, selv har jeg det ikke p.t. (7, 9, 13......)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.