Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

peaches26

Wtf???

Recommended Posts

Dipsy-forever

Det virker da lidt klamt peaches:gruble:

Har du kontaktet ham som ville holde nytårsaftenen og fortalt, at det ikke er dig der har skrevet den mail. Hvis man ser på den "invitation" som er blevet lagt i "komsammener", virker mailen jo også ret provokerende (eller som en joke), i forhold til at ryge i hans soveværelse og springe kanonslag på sønnens værelse!

Men det må da næsten være en herinde fra. Er din mailadresse offentliggjort herinde nogen steder?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
peaches26

Ja det er ret underligt...

Jeg har sendt en mail tilbage til ham der sendte den om at det altså ikke er mig der har sendt den og jeg ikke fejrer nytårs aften.

Og ja, det er en noget flabet mail der kommer fra "mig". Utroligt han overhovedet har besvaret den.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dipsy-forever

Ja, og nu kan jeg jo se at du har slette lidt i hans mail, men alligevel virker den temmelig venlig tilogmed.. :)

Og du kender ikke nogen IRL som ved du er herinde og samtidig kender din mail?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
peaches26

Ja ja jeg tror han er et uskyldigt offer -også...

Eller det vil sige, det tror jeg nu hvor jeg kan se der faktisk eksisterer en rigtig tråd om nytårs aften. Da jeg åbnede mailen anede jeg intet om denne og troede bare det var en der sendte mig et link med noget virus...

Men jo, der er en herinde der kender min mail men ham er jeg ganske 100% overbevist om IKKE kunne finde på sådan noget!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dipsy-forever

Ja, det virker meget mærkeligt. men du må jo lige holde os opdateret ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
peaches26

He he ja, tror nu aldrig jeg finder ud af det med mindre den skumle person der synes det var sjovt melder sig selv...

Men nu er password ihvertfald ændret og ja -så kan jeg vist ikke gøre andet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Faceless

Nu har jeg ikke lige læst alle indlæg.

Men det er fra den tråd i Sex og mænd om en der forsøgte at arrangere noget debat-nytårsfest. Han har skrevet det samme i tråden - det med at han ikke kan alligevel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...