Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

peaches26

Wtf???

Recommended Posts

peaches26

Jeg har lige modtaget en ret underlig mail. Så vidt jeg kan se har den noget at gøre med herinde:

(PAS LIGE PÅ LINKET - VED IKKE HVAD DET ER)

--------------------------------------------------------------------------------

Date: Sun, 26 Oct 2008 02:57:13 +0100

From: XXX@gmail.com

To: (peaches26)@hotmail.com

Subject: Re: Tilmelding til nytårsaften

Hej Peaches26

Desværre er jeg her til aften, blevet inviteret til nytårs aften af en ven, så jeg bliver nød til at droppe det. Tror ellers at det kunne have været en sjov fest og hvis jeg have gæsterne, ville jeg have forsat planlægningen og hold festen.

(edit:slettet del)

Hygge

Carl

Den 25. okt. 2008 17.48 skrev <(peaches26)@hotmail.com>:

Hej Carl.

Ang. http://debat.jubii.dk/debatten/rundt+om+debatten/komsammener/jeg+holder+nytaars+aften+20-25+personer+starter+kl+1730_607536.html?

Så vil jeg gerne med. Jeg ser især frem til at ryge i din seng, inden jeg ligger mig til at sove.

Jeg medbringer nok et par store kanonslag, som vi kan prøve og sprænge inde på din søns værelse. Det skal nok blive sjovt :)

Vi ses!

/Peaches26

Øhm, hvad drejer det sig om? En god gang virus eller hvad. Jeg har aldrig skrevet et sådan brev og har heller aldrig deltaget i en nytårsaften -jeg hader nytårs aften!! :afro:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Don_Doh

:forvirret

Det lyder underligt at du har modtaget sådan en mail, hvis du ikke slev har skrevet den del med dig som afsender :gruble:

Så kunne det godt tyde på, at der er en eller anden, der på en eller anden måde har fået adgang til din bruger herinde..

Hvis jeg var dig ville jeg skynde mig at kontakte Jubii, og få dem til at tjekke hvilken IP-adresse den PB er blevet sendt fra, og dermed måske kunne finde ud af hvem det er, der har misbrugt din profil.

(jeg går ud fra, at det er noget der er foregået over PB?).

og så ville jeg også omgående skifte mit password, og håbe på at det ville gøre at vedkommende det på en eller anden måde måske havde skaffet sig adgang ikke længere kunne misbruge min profil.

OG hold os endelig opdateret hvis du finder ud af noget..

P.S. Det er ikke særlig pænt at udstille andres PB'er, og jeg går ud fra at den øverste del af dit indlæg er noget som en anden bruger har skrevet til dig privat...

Jeg ved ikke med dig... men personligt ville jeg i hvert fald ikke menet, at det ville være særlig fedt, hvis folk offentliggør de PB'er, jeg sender til dem, i hvert fald ikke uden, at jeg først har givet grønt lys til at gøre det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lady_Moonlight

Er det ikke bare en, som tager pis på dig. Altså en der har opdigtet hele mailen?

Men under alle omstændigheder, så ville jeg også skifte password.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Don_Doh

Hov.. nåh ja.. havde ikke lige set/tænkt over, at det var foregået over mail :blush:

Så kan Jubii nok ikke gøre meget..

Men Prøv evt. at sende Carl en PB og hør ham om han har modtaget den mail du står som afsende af, og om det er ham der har sendt dig det svar??

(og for en sikkerheds skyld bør du nok også skifte password på din hotmail).

P.S. og hvis det er din rigtige mailadresse du har kopieret med i dit indlæg her, bør du nok forberede dig på at der er risiko for, at du i den kommende tid vil modtage en del uønsket post.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
peaches26

Nej det er ikke min rigtige email adresse... Har ændret begge email adresser...

Det er en jeg har fået i min hotmail og nej, jeg har ikke sendt den nederste del (altså den der kommer fra "mig"...) Først troede jeg det var en joke og en der havde sendt til min hotmail for at give min en virus eller noget...

Men nu ser jeg det er en rigtig tråd herinde -men hvordan personen har sendt en besked fra MIN hotmail -skræmmende.

Må skynde mig at ændre det password. Gad vide hvor mange andre der har fået underlige emails

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lady_Moonlight

Personen behøver ikke at have sendt mailen fra din mailkonto.

Man kan godt lave om i "afsenderen" :fløjt:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
peaches26

Noget du kender noget til??

Men hvorfor pokker skulle man gide det. Jeg var på ingen måde i den tråd og kender ingen herinde.

Dårlig joke altså

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
peaches26

Nu har jeg ihvertfald ændret mit password i hotmail

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Excentrica

Hold da op hvor mærkeligt:gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
peaches26

Nu aner jeg ikke hvem ham der har sendt mig mailen er, men HVIS han har en søn må det da næsten være en der kender ham der står bag det...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...