Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

mastrup123

Advarsel mod YELLOW HOTEL!!

Recommended Posts

mastrup123

Kære alle.

Lidt forbrugerinfo... Jeg vil gerne advare andre mod Yellow Hotel på Øland!!!

Hotellet har virkelig behandlet os så dårligt, at vi overvejer at gå rettens vej for at få vores penge retur.

Det hele startede med, at min kæreste havde fødselsdag. Jeg ville gerne overraske ham med et wellness-ophold, og jeg bestilte derfor et gavekort. Desværre glemte hotellet at sende det, og det nåede ikke frem til hans fødselsdag. Pyt - jeg lavede selv ét på computeren, og det rigtige kom nogle dage efter. Vi rejste til Yellow Hotel vildt spændte et par uger senere - det er jo ikke hver dag man får chancen for ren forkælelse, vel?? Sådan tænkte vi i hvert fald... Desværre var opholdet så ufatteligt skuffende og stressende på alle måder. :-( :-( Restaurant-besøget var i sig selv helt katastrofalt:

- Tjenerne talte om os, da de troede vi ikke kunne høre det. At vi var besværlige kunder osv... (vi ville blot ændre hovedrettens fastsatte vinmenu fra rød til hvid, da jeg ikke kan tåle rød. Det var FØR forretten overhovedet blev serveret, så det burde ikke være noet problem?)

- Tjenerne talte grimt til hinanden ("undskyld jeg er sådan en bitch i dag. Jeg er bare pisse træt" var et eksempel!)

- Vi vil bedt om at betale en ekstra regning for vin alene på 900 kr, da tjeneren ikke vidste hvordan man korrigerede hans tastefejl i kasseapparatet(!!!)

- Tjenerne serverede noget andet mad end de præsenterede! (Fx kammuslinger i steder for blåmuslinger)

- Overraskelspakken glemte de...

- "Wellness-centret" bestod af en kold pool og et lille dampbad. Selvom stedet reklamerer med at være Danmarks mest luksuriøse?? (man kunne dog købe sig til 30 min. i et boblebad for 600 kr.!!)

- I receptionen stod vi nærmest i kø for al klage!! De adre gæster var også utilfredse og der var generelt en dårlig stemning.

- MANGE flere eksempler....

Til sidst gav Yellow Hotel os som erstatning et helt nyt ophold, da de godt kunnne se, at ALT var gået galt... Desværre har de nu et par måneder senere ændret mening, og af "økonomiske årsager" (!?) har de nu gjort gavekortet UGYLDIGT... :-( :-( :-( Vores 3600 kr, som vi fik i erstatning er nu tabt. :-(

Min kæreste og jeg føler os virkelig snydt, og vi ved at der var mange andre gæster, som fik samme oplevelse... Vi håber ikke, at andre uheldige personer kommer ud for det samme - så derfor denne advarsel!!

Kærlig hilsen

Mastrup

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.