Dalula

Brasiliansk keratin behandling?

Recommended Posts

Dalula

Kender du til det?

Jeg faldt over denne side og blev ret imponeret over før/efterbillederne.

http://www.braziliankeratin.com/

Jeg har skrevet til dem om der findes salonner i DK, hvor de laver det, men indtil da kan jeg da lige spørge om I har fået det lavet, hvorhenne og hvor længe det holdt for jer? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
holmerpigen

Kender det ikke.. men er nysgerrig over hvad det er for noget?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dalula

Det er ligemeget! De nærmeste er i Sverige eller Norge. :trist::whine:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Det er ligemeget! De nærmeste er i Sverige eller Norge. :trist::whine:

Åh det så ellers godt ud, selvom jeg ikke helt har fattet hvad de gør med keratinen?

Kan man ikke lave det selv mon :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dalula

:shock:

Men der findes også brasiliansk keratinbehandling, der er uden formalehyd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nr.1

heyy alle sammen jeg vil lig fortæl at jeg faktisk laver keratin som udglatter håret uden at håret på nogen måder kan bliv skadet....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
z5inab@yahoo.dk

Brazilian Keratin Treatment til langvarig glatning af håret. Keratin er et protein, der giver glatteeffekten i håret. fjerner krus, uregerlige krøller og bølger. Håret vil være glat, blødt, stærkt, fuld af liv og frisk i tre til fire måneder.

Proteinet keratin, der også findes naturligt i hår og negle, â€fyldes†ind i det nyvaskede hårstrå ved hjælp af høj varme.

Hvis du gerne vil have, at den brasilianske Keratin Treatment anvendes til dit hår, er det vigtigt, at du henvender dig til en professionelt uddannet frisør som har erfaring.

Jeg har selv lavet keratin behandling til mit hår hos min frisør RIM SALON Bavnehøj Alle 5,3 2450 København SV .

mit hår var meget tørt og krøllet . Nu er mit hår glat og blød og jeg har ikke brug for at glatte det efter vask.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Svea

Hvad er forskellen på dette og brazillian blow out?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Shusha

Hej, jeg kender det godt, har fået det lavet her i Danmark i en salon der hedder Essteta Frisør.

Det har holdt i ca. 9 måneder indtil videre, kender også mange andre der har fået det lavet hos dem. De bruger keratinen uden formalehyld´, det er jeg sikker på fordi jeg spurgte. Det er et virkelig flot og professionelt arbejde man får lavet hos dem.

Havde hørt om det og ville prøve det, men fandt kun folk der lavede i hjemmet, men fik fortalt at de oftest snyder folk og at de bruger noget helt andet. En jeg kendte fik brændt sit hår, men hun lavede det igen hos Essteta, og jeg fik min inspiration derfra. Så det kan helt klart anbefales! :-)

Deres hjemmeside: www.essteta.dk

Tlf. 38193838

Hvis nogen skulle være interesseret :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind