Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Atrice

"Den Anden Søster", biftur denne weekend! - kbh

Recommended Posts

Atrice

Så sidder man hér og opdager at man slet slet ingen planer har for denne weekend :8: og kæresten snakker om han måske skal med nogle kolleger ind og se Rejsen til Saturn... nå, men så vil jeg da også i biffen, men med hvem... nogle herindefra måske?

Det er dog for folk fra Københavnsområdet da jeg også bor hér...

jeg vil frygtelig gerne ind og se "Den anden søster", den går kun i Dagmar Teatret, og kun kl. 14:15 både lørdag og søndag - jeg stemmer for lørdag... Man kunne jo spise frokost og tage i biffen, eller tage i biffen og på café bagefter? Er der nogle interesserede? :glad:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
PlusEsseQuamSimultatur

Jeg har desværre allerede set den og er fuldt booket hele weekenden. Jeg så den ellers gerne igen den er god!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Atrice

æv, er der slet ikke nogen der har tid til at være lidt halvspontane med mig lørdag eftermiddag? :(

*har netop fundet ud af hun skal noget søndag alligevel, men vil stadig godt i biffen*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
PlusEsseQuamSimultatur

Til gengæld vil jeg godt love at vi skal holde historisk film festival når den udkommer på DVD:

The other boylen girl

Elizabeth

Elizabeth the golden age

Så er historien da komplet :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Atrice
Til gengæld vil jeg godt love at vi skal holde historisk film festival når den udkommer på DVD:

The other boylen girl

Elizabeth

Elizabeth the golden age

Så er historien da komplet :banan:

skal vi så ikke holde en hel Tudor weekend, og samtidig derfor skaffe serien "The Tudors" (omhandlende samme emne som pågældende film, næsten)... den er fantastisk, dog på 2 sæsoner, så det tager lidt tid at se... :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
PlusEsseQuamSimultatur
skal vi så ikke holde en hel Tudor weekend, og samtidig derfor skaffe serien "The Tudors" (omhandlende samme emne som pågældende film, næsten)... den er fantastisk, dog på 2 sæsoner, så det tager lidt tid at se... :love:

Link tak :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Atrice

æv så skulle du lige have sagt til i bedre tid charl, men bedre held næste gang jeg prøver at være spontan så :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...