Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

dinky67

Dyre bukser G-star 96

Recommended Posts

dinky67

Min søn har nogle meget dyre bukser ligende i skabet, som han ikke vil bruge, han siger at det er en pigemodel, men da vi købte dem spurgte vi og de sagde det var en drengemodel, men nu ligger de i skabet og han vil ikke bruge dem.

Jeg har sagt til ham at næste x får han bukser fra Bilka for jeg vil ikke købe de dyre når han ikke går med dem.

En anden gang fik han også et par dyre bukser, men så fik en pige fra klassen de samme og det var ikke en pige han kunne med , så de bukser lå også bare i skabet.

Hvad gør i hvis jeres teens har det sådan ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mikbir

nu har jeg ikke så store børn, men tjener han penge selv, så kunne han jo give et bidreag til, så kan det være, man ikke bare lader ting så dyre ting, ligge i skabet;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anne-K-Anne

Bare lige til info, du kan sælge dem på Trendsales, du kan nok få en ok pris når de ikke er så slidte :D

Min datter er kun 2 år, men jeg regner med at børnepengene bliver hendes at shoppe tøj for. Vil hun have dyre bukser er det ok for mig så længe der er penge til det og de bliver brugt. Jeg ville også være ærgelig over at have brugt mange penge på noget der ikke blev brugt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lucasine

Jeg har en dreng på 12 der er nøjagtig lige dan.. og det er enormt frustrerende... og lige pt går han i bukser fra bilka og hm.... Men jeg tror det skyldes deres usikkerhed i at om det nu er " godt nok " ved ikke hvad landsdel i bor i og om der er tendens til mobberi eller lign og da det er drønsvært at se forskel på pige og drengetøj til tider.. jeg har lige købt den lækreste g star t shirt til min søn da det var hans højeste ønske men da det så var en slim fit ligger den også bare i skabet, de er så surt.. men nu kommer han selv med ud og købe tøj og får selv lov til at bestemme ( jeg har dog pungen) så får han bare en del mindre .. men orker ikke det mere..

MEn hjalp det hvis du fortalte ham at pigerne i den alder (generelt unge) elsker drngetøj fordi det pga af pigernes nogle gange manglende former gør at det sidder godt på dem...

Men har desværre ingen konkrete råd ud over dem jeg selv har taget i brug og han var jo netop med ude og vælge bukserne selv .. så jeg følger lige med her...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Thea41

Jeg har en søn på 13 og en pige på 16: Der er heldigvis ikke nogen af dem der går op i mærketøj og den slags. Min datter arbejder i en tøjbutik som hjælpepige og køber det meste af sit tøj der. De får begge børne pengene. Hun klarer det selv og har gjort det flot.:gogo: Min søn er jeg stadig med. Han bestemmer og jeg betaler. Men vi har nu prøvet at købe noget han siger god for også når vi kommer hjem med det får det lov at ligge. Men han får ikke andet så må han "nøjes" med det han har til næste gang. Mener ikke han lærer noget hvis jeg bare køber nyt til ham hvis han kommer i tanke om at han ikke kan lide en bluse i denne uge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vibsen35

Min søn på 14 er ligesådan , vi købte for ca 2300 kr G-star og Jack and Jones sidste jul , men allerede i februar skiftede han stil og nu skal alting helst være sort og alternativt som han kalder det.

Noget af tøjet har han faktisk ikke gået med.

Vi skal også ha´solgt det , men det giver jo et tab under alle omstændigheder.

Nu får han så 1200 kr i kvartalet til tøj og så betaler jeg kun det mest nødvendige : strømper underbukser vinterjakke og sko.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vibsen35

Derudover ønsker han sig så også penge til jul og fødselsdag til feks ekstra tøj

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
svanen73

Hvis mine tøser på 15 år vil ha dyre bukser, må de selv punge ud med lidt over halvdelen selv. De sætter større pris på tøjet når de selv har betalt det eller været med til det.

Sælg da bukserne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
xtxtxt

Jeg ved, at teenagere er hormonelle og vægelsindede og alt, men med hensyn til at købe tøj, der alligevel ikke bliver brugt, vil jeg spørge jer: Hånden på hjertet, har I aldrig købt tøj, der alligevel ikke rigtig fungerede, når man skulle til at gå med det?

Jeg køber sjældent tøj, men har da alligevel været ude for mange gange, at det, der virkede fedt i forretningen, bare ikke spillede i praksis - og det er ikke altid til at regne ud, hvordan det vil være med tøj, før man kommer til at bruge det.

Det er ikke for at pege fingre eller noget, jeg synes bare, at der lidt er en stemning af "tvære, utaknemmelige teens, der ikke sætter pris på det, deres forældre giver dem" i den her tråd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mizty23

Tænk.. jeg har en MAND, og han er stadig sådan :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...