Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

svanen73

Ting der kræver en forklaring.

Recommended Posts

bibbs

Sjov tråd.

Min niece fik vindruer med kerner, smutter den med væmmelse ud.

"Moster der er altså noget galt med den vindrue, der er noget inde i den"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Yetie

Jeg er altså også nødt til at bidrage, selvom udsagnet kom fra en knægt på 5-6 år. Jeg satte en gammel far til fire film på, som dog hurtigt blev skiftet ud med en anden fordi den første var i sort/hvid (og DET vare bare for weird). Nå, vi ser så den hvor Lille Per skal starte i skole, og de er ved at komme for sent, hvortil knægten udbryder: "Hvorfor tager de ikke bare deres mobiltelefon og ringer og siger at de bliver forsinket?". :D Han kunne heller ikke forholde sig til at de ikke havde en bil, og det hele ledte frem til en længere historie om "gamle dage". Han så med ærefrygt på mig da jeg fortalte om fjernsyn UDEN fjernbetjening, og kun én dansk kanal, hvor der næsten aldrig var tegnefilm. Og at der ikke var noget Internet. Og at jeg var 18 da jeg fik min første mobil. :shock: Jo, de kære børn har da noget at undre sig over.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissButterfly

Var inde i et bageri, hvor jeg selv arbejde for 8-9 år siden. Dengang jeg arbejdede der, havde vi en fluemækker til dankort.

Nå, men jeg køber så nogle ting, og lægger derefter mit dankort på disken. Den unge pige på 14-15 år kigger bare spørgende på mig. Jeg spørger så, om de endelig har fået skiftet fluesmækkeren ud.

"Hva er en fluesmækker?"

Så måtte jeg rode mig ud i en forklaring ala:

Dengang jeg arbejdede her... :lol:

Følte mig meget gammel, til trods for at jeg kun er 23 :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...