Jump to content
Velkommen til DinDebat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

svanen73

Ting der kræver en forklaring.

Recommended Posts

Bambuz
Da min søn skulle på sprogrejse var han igang med at pakke efter listen man får tilsendt..

Da han kom ned med en ordentlig stak dvd'er lyder det fra mig "Dem der skal du da ikke have med!"

"Jo mor, det står på listen"

Jeg kiggede, og kunne ikke se det, så jeg måtte have ham til at vise mig det..

Lige under kamera stod der ekstra film...

Han forbandt slet ikke de to ting med hinanden..

:lol: :lol: Haha nåårh hvor er han sød. Gosh jeg er i mine 20er og føler mig allerede gammel.. Uha dada ja de gammeldags kameraer med filmruller ser vi nok ikke mere til.. Men jeg husker dem stadig klart fra mine tidlige teenage år. Fik mit første digital kamera på min 18års fødselsdag:) Utroligt med den "magt" de har opnået på så får år.. Men super smarte opfindelser -ja de er de sgu de digicams.:klap:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
libria

tjah min mands niece havde fundet vores skrivemaskine ( den helt gamle, inden de elektriske kom på markedet) og spurgte hvad det var.

jeg forklarede det, og hun syntes det var vildt sejt, og ville låne den, det fik hun lov til.

da hun gik sagde jeg til hende, at jeg ikke var sikker på at der var farvebånd i eller ej, hvorpå hun svarede; det gør ikke noget, far har nogle hjemme i video'en.......:lol:

vi endte et par dage senere, med at hun fik prøvet både min gamle båndoptager med bånd, samt min gamle commodore 64 med diskette station, samt min ældgamle symaskine....og da jeg så viste hende pladerne og pladespilleren, samt min mormors gamle grammofon med små plader til, ja så havde lykken ingen ende. :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
libria

og min niece lavede lige pragtstykket den anden dag;

hendes kæreste havde fået en gammel morris mascot af sin chef for noget arbejde han havde udført, den var i fin stand, kunne køre fint, og motoren spandt som en mis.

den ville hun så sælge for 3000 kr, " for mere er den vist ikke værd, den er jo over 20 år gammel"

så måtte jeg lige forklare dem at den altså var en samlerbil og over 60.000 kr værd...

så nu har de penge til deres nye lejlighed...:lol:

og så var der sidste år hvor hun spurgte; ( og hun er altså 17...)

hvem er ham der menson mandelela?

...

det var nelson mandela...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
libria

og så var der min klassekammerat ( som var 16) der midt i biologi timen for 2 år siden, hvor læreren i forbi farten nævnede at diamanter blev hentet op fra minerne, udbrød;

"guud kommer de fra jorden?"

" ja hvor troede du ellers de kom fra?" spurgte læreren.

" øh træerne eller buskene, nej jeg ved det ikke, jeg plejer bare at købe dem"

nå nå

godt så :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lull-

Jeg har tidligere arbejdet i en kiosk, og der måtte jeg en dag forklare en meget forvirret teenager, hvor det nu var, at frimærket skulle sidde på et brev :-P

Mail og sms længe leve..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Frk.dolittle
Jeg har tidligere arbejdet i en kiosk, og der måtte jeg en dag forklare en meget forvirret teenager, hvor det nu var, at frimærket skulle sidde på et brev :-P

Mail og sms længe leve..

Min datter på 14 år kom hjem fra skole en dag og bebrejde mig at jeg ikke havde fortalt om blomsten og bien. Det mente jeg at jeg nu havde.

Så den fik hun og da hun hørte den grinte hun for hun havde aldrig hørt den udgave, her i huset havde hun hørt den rigtige udgave om seksualitet og forplantning.

Så man kan åbenbart også komme galt afsted når man fortæller sandheden og ikke pakker den ind i små historier.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
rynke10
Da min søn skulle på sprogrejse var han igang med at pakke efter listen man får tilsendt..

Da han kom ned med en ordentlig stak dvd'er lyder det fra mig "Dem der skal du da ikke have med!"

"Jo mor, det står på listen"

Jeg kiggede, og kunne ikke se det, så jeg måtte have ham til at vise mig det..

Lige under kamera stod der ekstra film...

Han forbandt slet ikke de to ting med hinanden..

:lol:

Jeg var sammen med 4 kolleger på tur og et sted er der en bod der sælger film til kameraer. Vi stod alle og kiggede på vores digital kameraer og blev enige om at den bod når snart var væk.

For hulen man føler sig gammel når folk ikke aner hvad "helt almindelige ting" er for noget.

Da jeg var ung og lige havde købt en 12 tommer, i dag vil folk jo tro jeg har købt et meget lille fjernsyn eller en stor pizza. :deer:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hl22

grinner tråd :rocker: :rocker: ..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
:lol:

Jeg var sammen med 4 kolleger på tur og et sted er der en bod der sælger film til kameraer. Vi stod alle og kiggede på vores digital kameraer og blev enige om at den bod når snart var væk.

For hulen man føler sig gammel når folk ikke aner hvad "helt almindelige ting" er for noget.

Da jeg var ung og lige havde købt en 12 tommer, i dag vil folk jo tro jeg har købt et meget lille fjernsyn eller en stor pizza. :deer:

Men hvad havde du da købt?:genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
rynke10
Men hvad havde du da købt?:genert:

Jeg er ældre end dig? :)

I "gamle dage" mimre, der fik man singler på vinyl i stor udgave. Der var gerne et bonus track med. 12 tommer var stort i min ungdom :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...