Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

svanen73

Ting der kræver en forklaring.

Recommended Posts

svanen73

Ting der undre jeres teen, hvor lyset er gået op for dem efter en forklaring :)

Min datter havde i skolen set kundskabens træ og kom hjem dybt forundret.

Det drejede sig om scenen på skøjtebanen hvor drenene holder en pige nede og en dreng står med en cykel og holder hjulet kørende for at der er lys på pigens nedre dele.

Min datter kunne så ik helt forstå scenariet, hvilket resulterede i at vi grinte. Hun kender selvfølgelig ik til dynamolygten :D og da vi forklarede, fik hun temmelig røde kinder, for hun havde ik lige fanget hvad drengene havde gang i.

Har I også små sjove historie om jeres teen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ener73

Altså min er ikke lige teen endnu ( 8 år )...

Men en dag fik jeg virkelig lyst til at hører mine vinylplader igen, så fandt grammofonplade spilleren frem fra kælderen.

Hvilket medførte et virkelige fåret / undret udtryk i min søns ansigt : " Hvad er det mor ? "

Så føler man sig gammel lige pludselig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MilleM
Skjult

min bror (da han var lille)

manglede nogen skosåler og så en dag gik han ud til min mor og sagde. mor vi behøver da ikke at købe skosåler du har jo masser i på badeværelset! så stod han med et bind:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
val-hal

Men en dag fik jeg virkelig lyst til at hører mine vinylplader igen, så fandt grammofonplade spilleren frem fra kælderen.

Hvilket medførte et virkelige fåret / undret udtryk i min søns ansigt : " Hvad er det mor ? "

:D - det er ikke ret lang tid siden, at jeg måtte forklare min 13-årige fætter, hvad et kassettebånd var:-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jannilykke

:lol: :lol: :lol: Den har vi osse prøvet her

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
annemette
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lunamus231

Vi var paa besoeg hos bedstefar og vi skulle have frokost med sild og det hele til der skulle rigtig hygges til soendagsfrokosten, saa "Bedstefar spoerger om der er nogen der vil have en lille kylling til silden??????????" ( min datter paa 11 aar ser underlig ud i hovedet, ligner et:forvirret) Kylling sammen med silden:forvirret :savl::forvirret

Hun kunne jo ikke vide at det betoed om man ville have en lille roed aalborg til silden:D

Vi grinte meget:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
meciska
:D - det er ikke ret lang tid siden, at jeg måtte forklare min 13-årige fætter, hvad et kassettebånd var:-P

ej hallo jeg er kun 17 og ved da godt hvad begge dele er:gruble: hører da tit kassettebånd især min mors gammle da det er noget virkelig fedt musik :glad:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
val-hal
ej hallo jeg er kun 17 og ved da godt hvad begge dele er:gruble: hører da tit kassettebånd især min mors gammle da det er noget virkelig fedt musik :glad:

Okay:)

Dels er du så 4 år ældre end min fætter. Og dels ændrer det, at du godt kender til kassettebånd, ikke på, at min fætter altså ikke gjorde:).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Wenja

Da min søn skulle på sprogrejse var han igang med at pakke efter listen man får tilsendt..

Da han kom ned med en ordentlig stak dvd'er lyder det fra mig "Dem der skal du da ikke have med!"

"Jo mor, det står på listen"

Jeg kiggede, og kunne ikke se det, så jeg måtte have ham til at vise mig det..

Lige under kamera stod der ekstra film...

Han forbandt slet ikke de to ting med hinanden..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...