Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

d.d84

??

Recommended Posts

d.d84

Hej Tøser..

Jeg overvejer at betale for et par IUI forsøg her i ventetiden. dog med donorsæd, da vi er uforklaligt barnløse, og det højest sandsynligt er fordi vi ikke passer sammen..

Men hvilken klinik skal jeg vælge??

Nordica, trianglen, stork, andre???

HJÆLP!!! Jeg vil være gravid nu!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tabula

Jeg kunne godt lide Dansk Fertilitetsklinik på Frederiksberg.

Der kan I også få gratis IUI hvis I har lægehenvisning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
linse76

i kan også få gratis henvisning til iui på trianglen, som jeg synes virkede meget søde. jeg var der kun meget kort da jeg blev sendt vidre til ivf inden vi rigtig gik igang. men barn nr 2 ville jeg gerne lave der.

jeg kommer også på nordica for at få akupunktur og der er altså også en rigtig dejlig stemning, det ser ud til at de virkelig nyder deres arbejde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mariapigen1985

Vores læge på herlev siger der ikke er noget der hedde "vi passer ikke sammen" :gruble: men held og lykke med det... kan godt forstå du gerne vil være gravid NU! sådan har jeg det også og jeg tror faktisk vi allesammen kender den følelse. :ae: sådan en til dig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
d.d84

Har mailet lidt frem og tilbage med Svend Lindenberg, om alt det vi har været igennem efterhånden, og han mener vi skal komme og få en snak med ham først..

Nu må vi se, måske var det hele også lidt over-ilet, pga. jeg lige havde fået afvide at min veninde var gravid igen.. Må lige tænke lidt mere over det..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.