Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Njall1000

? til beta testere

Recommended Posts

Auramin
:gruble: gad vide om jeg er den eneste som er pisseligeglad med betaen??

Næppe.

Jeg spillede lidt på min holy priest igår og det er satme skræmmende at hun disher mere DPS ud end en shadowpriest pt :lol:

Kan også se at man på elitistjerks har taget emnet op, det skal vidst fixes.. ellers begynder manabatterierne vidst at blive mere emo end de er i forvejen http://elitistjerks.com/f31/t26007-priest_preliminary_discussion_shadow_priest_talents_wotlk/p19/#post879405

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
TBD

Ja... shadowpriest er pt. de største whiners :D

... har btw. selv en, så forstår dem godt lidt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
epojokke

I det mindste kan min shadowpriest holde sig kørende uden pause nu, så længe han kun tager en mob af gangen.

Man samler for øvrigt pænt hurtigt xp så de 1,700,000 man skal have for at blive 71 er hurtigt samlet sammen. Quests giver også mere. For eksempel, tog en quest, gik 10 meter, vedte en sten, samlede en ting op, gik tilbage til questgiver og fik 20K xp. Det tog max 30 sek.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup

Hi

:gruble: gad vide om jeg er den eneste som er pisseligeglad med betaen??

Nix. Jeg har ikke engang tænkt på at ansøge om betanøgle.

( Men skal dog have udvidelsen, når den kommer )

:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
_Soda_
I det mindste kan min shadowpriest holde sig kørende uden pause nu, så længe han kun tager en mob af gangen.

Man samler for øvrigt pænt hurtigt xp så de 1,700,000 man skal have for at blive 71 er hurtigt samlet sammen. Quests giver også mere. For eksempel, tog en quest, gik 10 meter, vedte en sten, samlede en ting op, gik tilbage til questgiver og fik 20K xp. Det tog max 30 sek.

Det er nu kun 1.265K du skal have for at blive 71, men lige meget ;) - Det er meget nemt at levele i Northrend. Lidt på samme måde som med Outland. Mobs ved samme level i Outland giver mere i XP i Northrend (68-70).

Jeg får pt 1700 pr kill når jeg er rested.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
_Soda_
Ja... shadowpriest er pt. de største whiners :D

... har btw. selv en, så forstår dem godt lidt :)

Syntes det var meget sjovt, da jeg forleden skulle have first key fragment til Kara lavede mere dmg som Shadow priest end en Rogue.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...