Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Yaka

Hvornår må jeres pige-b*rn have sex?

Hvornår må jeres pige-b*rn have sex?  

442 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind sign in / Opret bruger for at deltage i afstemningen.

Recommended Posts

Yaka

Her i overvejet det?

Jeg var i byen fredag aften og så nogle letpåklædte, højt-råbende og godt berusede teenage-tøser og fik et flash ud i fremtiden:

DEN DAG KOMMER OGSÅ FOR MIN DATTER!:shock:

-som den gjorde for mig og sikkert også for min mor...

Så slog det mig at jeg nok ikke vil kunne blande mig i det til den tid, men man gør sig da tanker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Two_cherries

Når hun selv er klar og er over 15 år :)

Jeg var selv næsten 18, så jeg håber, at hun vil være 18 år - men altså fra de 15 år, synes jeg, at det er i orden. Men man ved aldrig med de unger. Men jeg synes, at man er mere moden som 18 årig end 15 årig - er mere bange for, at man kan komme til at træffe nogle valg som 15 årig, som man fortryder.

Allerhelst så jeg hun ventede til hun var 35 :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tom2x

Hvad med drengene? :engel:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anne-K-Anne

Hendes far mener nok hun skal være 47 eller så noget :lol: og jeg tænker helst ikke på hun en dag bliver voksen :genert:

Men jeg har stemt "når de selv er klar til det" og håber jeg via min opdragelse kan lære hende ikke at lade sig presse ud i det eller gøre det fordi veninderne gør eller fordi det skal man bare eller så noget. Men vente til hun er klar og hun selv har lyst.

En søn havde jeg haft de samme tanker om, selvom jeg ville være mere nervøs for min datter pga egne oplevelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Faxe

over 15 år - og det er hun om 2 måneder, så det er helt sikkert hun når - ved hun ikke har gjort det endnu, vi har et meget åbent forhold og taler om alt.

Drengen var 16½ år inden der "skete noget":slem:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Reliquiem

De får vel sin egen tråd, når du tager dig sammen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Amanda
De får vel sin egen tråd, når du tager dig sammen ;)

Men er der forskel?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
suz68

Uanset hvad jeg mener, så er jeg sikker på at mine piger gør som de føler er rigtigt.

Jeg må så bare håbe at mine råd og min vejledning fra en tidlig alder kan lede dem i en god retning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bambi@

min blir snart 17 og er stadig jomfru, meget mod hans vilje. Jeg fortæller ham, han ikke behøver have så travlt. Tålmodighed er en dyd.

- men det går velsagtens ind af det ene øre og ud af det andet, som så meget andet i den alder -

;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Reliquiem
Men er der forskel?

Ifølge trådens titel, ja.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...