Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
crazytweets

Tråden til det hele....

Recommended Posts

Horrorfreak
PS: Du har dog ret i, at han har toppet. Men derfor behøver du ikke råbe af mig. Cry :(

Jeg har da ikke råbt af dig??

Har muligvis skraldgrint dig op i hovedet, man aldrig råbt.

Og nej, jeg er 100% sikkert ikke så hærdet en fck fan som dig. Har ikke den slags venner. Og som sagt tidligere, når det kommer til Europa kampene holder jeg med ALLE danske hold. Så ka du hade mig li så tosset du vil. :santa2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
krprp
Det er bare sur røv, at så længe Atiba skal være boldvarmer på banen... så kan vi ikke smide dem ind samtidig. Atiba på bænken ffs.

Enig FCK Atiba vil være god som venstre offensiv midtbane, både det at han er hurtig og kan lave gode indlæg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
crazytweets
Jeg har da ikke råbt af dig??

Har muligvis skraldgrint dig op i hovedet, man aldrig råbt.

Og nej, jeg er 100% sikkert ikke så hærdet en fck fan som dig. Har ikke den slags venner. Og som sagt tidligere, når det kommer til Europa kampene holder jeg med ALLE danske hold. Så ka du hade mig li så tosset du vil. :santa2:

:-D

Skal vi slås ? Vi må gerne i denne tråd.

Note to self: Sarkasme skal fremgå tydligere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Luke99

Pssst... dansk fodbold har alt for få personligheder i det hele taget !! :stoned: ...og de få der endelig tør stikke næsen lidt frem får med det samme stryg for det...

I øvrigt så plejer danske klubhold, at tabe den efterfølgende kamp i ligaen, når nu de har spillet kamp i en europæisk turnering... men hvad nu, når det er FCK og FCM der mødes... :-P ...skriger det ikke af en 0-0 kamp ?? :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Luke99

By the way... fedt med den her tråd !! :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Luke99
Enig FCK Atiba vil være god som venstre offensiv midtbane, både det at han er hurtig og kan lave gode indlæg.

Hmmmm... gode indlæg er generelt en mangelvare i dansk fodbold... og nej, tude-Jesper kan heller ikke ligge dem rigtigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Horrorfreak

Wow

Det var li præcis det jeg og crazy nævnte han ikke ku.

tsk, tsk, tsk.. Cristianoo...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
crazytweets
Pssst... dansk fodbold har alt for få personligheder i det hele taget !! :stoned: ...og de få der endelig tør stikke næsen lidt frem får med det samme stryg for det...

I øvrigt så plejer danske klubhold, at tabe den efterfølgende kamp i ligaen, når nu de har spillet kamp i en europæisk turnering... men hvad nu, når det er FCK og FCM der mødes... :-P ...skriger det ikke af en 0-0 kamp ?? :gruble:

JUHUUU EN IKKE FCK'ER :banan: (omg, jeg hader den smiley)

Jeg er HELT enig i det første... Grauland fik stryg efter sidste runde, men han skal så også liiiige kigge på sig selv, inden han stikker næsen frem. Man skal altså stadig ikke kaste med sten, når man selv bor i et glashus.

Kampen på søndag skriger desværre af et FCK-nederlag. Jeg hader at tabe til hold, som jeg kender folk, der holder med. Ikke fordi jeg elsker at tabe til hold, som jeg ikke kender nogen, der holder med... men altså - det andet er værre :-D

Men lad os nu se, hvad der sker i de returkampe - jeg tør ikke sætte mine penge på andre end Brøndby - er det lige tragikomisk eller hvad.

Jeg synes, det ville være cool, om alle hold røg videre... !! (altså på nær Brøndby)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Horrorfreak
:-D

Skal vi slås ? Vi må gerne i denne tråd.

Note to self: Sarkasme skal fremgå tydligere.

Jeg ER sarkasme. Og kynisme for den sags skyld.

Du behøver ingen smileys når du taler med mig. Det kender jeg dig godt nok til efterhånden, Crazy. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
crazytweets
Hmmmm... gode indlæg er generelt en mangelvare i dansk fodbold... og nej, tude-Jesper kan heller ikke ligge dem rigtigt.

Det er helt vildt.... hvis FCK havde en krone for hvert et dårligt indlæg, de havde lavet de sidste år - så ville de kunne købe Torres OG betale hans løn i et år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...