Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

musepigen-1

Ville du...

Recommended Posts

Wenja
Det er da heller ikke et problem at en 14-årig passer et lidt større barn. Men et blebarn, det synes jeg er problematisk.

Altså, jeg kan huske min fætter skulle passe os 3 søstende, Min lillebror var blebarn, min søster 6 og jeg var 8. Min fætter var 18 og boede hos os.

Det var da mig der skiftede ble.

Jeg kan altså ikkeforstå hvorfor en 14 årig ikke kan passe sin søskende. Det er jo kun nogle timer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Det er da heller ikke et problem at en 14-årig passer et lidt større barn. Men et blebarn, det synes jeg er problematisk.

Hvorfor det, hvis man som 14årig er vant til at skifte en ble? Det forudsætter det jo ligesom at passe barnet. Kan man ikke, så er det problematisk ellers kan jeg ikke umiddelbart se problemet :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Angel_50
Har ikke læst hele tråden, men en tommelfingerregel siger, at ens børn skal være 18 år tilsammen, før de kan være alene hjemme. Så din datter er et par år for ung..

Det har jeg hørt før, men så må det da være træls at være enebarn :devil:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
2good2betrue.
Det har jeg hørt før, men så må det da være træls at være enebarn :devil:
:klap:

Og dælme surt for mit barn at jeg blev gravid med ham da jeg var 17 :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tom2x

14-årige kan uden problemer skifte bleer - been there - done that. Og det var endda i GAMLE dage, den gang man brugte gammeldags engangsbleer og blesnipper ;)

Helt ærligt - hvis en på 14, ikke kan finde ud af at tage en engangsble af, tørre røv & lægge en ny på, så vil jeg være ret bekymret over vedkommendes evner i det hele taget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Micki100

Ingen kvinde har nogensinde skudt sin mand mens han vaskede op. LOOL dagens bedste grin indtil videre... dig kan jeg li Hanne77

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.