Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Prinsessen-18

Prinsesse Marie, nu og for.

Recommended Posts

ujakob
Altså, Alexandra vedblev jo med at være den samme hele hendes tid som prinsesse. Hun ændrede ikke karakter, stil eller klasse, den var lige så høj da hun blev gift som 8-10 år inde i ægteskabet med Joachim, så hun blev aldrig "opslugt" af stylister, makeup artister og andre vedhæng. Hatten af for Alex... men mon ikke at Marie bliver mindre stylet, da hun trods alt ikke har adgang til samme store pengepose, som Mary.

Det ved vi så ikke noget om. Alexandras stil fra da hun kom til landet til nu er meget anderledes. Det vil undre mig meget hvis hun ikke har haft noget hjælp

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fnys
Jeg forstår ikke, hvorfor hun skjuler sine ben bag sorte nylonstrømper - som hun også gjorde, da de for nogle dage siden var i Tivoli! Det ville have været pænere uden strømperne, men okay, kvinden har jo heller ingen stylist til at hjælpe sig.

Kjolen hun havde på i Tivoli, derimod, syntes jeg rigtig godt om. Den passede til hende, og var slet ikke så konet og kedelig, som mange af de løse nederdele og korte jakker, hun tit trækker i, og som gør hende ældre at se på - tøjmæssigt, end hun er.

Halldora.

I det tilfælde gjorde hun det nok, fordi det var et aftenarrangement. Det bliver køligt, hun skal have strømper på... hudfarvede får kjolen til at se bar ud.

Hun ser mere påklædt ud med de sorte strømper.

Og så giver det et pænt helhedsindtryk med sko og strømper der matcher.

Men jeg forstår ikke helt de sorte strømper til den lyse dragt. Var de andre gået i stykker? Hun kunne måske have knækket kontrasten lidt ved at vælge et par grå, hvis det endelig skulle være.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
scarlet79

Jeg synes Marie er skøn - hun smiler altid! Hun virker bare så glad, og Joachim ser også så glad ud, når han er sammen med hende.

Helt klart min favorit, selvom jeg var meget ude efter hende i starten, fordi hun "var sådan en gold digger", men det tror jeg ikke på længere": Hun er fiiin :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Thea41
Jeg kan godt se, at Marie er smuk osv - men der er et eller andet ved hende, som jeg ikke kan lide - synes hun virker lidt lummer :gruble: Kan ikke helt sætte ord på, hvad det er :gruble:

Sådan har jeg det også. og så det at hun er blevet gift med Jokaim det kan godt være han er anderledes i privaten meen... Nej mary er klar min nr. 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
SugarKane
Og make-up artist og....og....

Marie er meget mere ægte. Mary er lige så fake som en bratz dukke. Hun hører til på toppen af en amerikansk bryllupskage.

Jeg er SÅ enig... Mary er så trættende med sin trutmund og evigt perfekte "udtryk".. Hendes naturlighed (som hun havde i starten) virker druknet fuldstændig i "Princess Correctness"... Hun synes kedelig. Smuk - men kedelig. Som et glansbillede.

Marie er også mere min kop te (altså jeg kender dem jo ikke... så nu taler jeg bare om "mavefølelser", ikke? :lol: ). Hun virker så sprudlende - jeg tror faktisk hun er ret humoristisk. Og hvad hun ser i Jokke? Argh, come on, er det ikke ret fordomsfuldt, at bare fordi han ikke er billedskøn, så kan det ikke være kærlighed? Jeg tror han er lun og sjov - og så virker han til at have noget mellem ørerne (i modsætning til mit indtryk af kronprinsen - som nok mere er "på det jævne, på det jævne" :blush: )...

Generelt er jeg ikke fan af kongehuset (men det er en anden diskussion :tie: ), men Marie er et frisk pust. Og hvor ER hun bare smuk. HIT med de ben, NU! :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
wombat12
Jeg er SÅ enig... Mary er så trættende med sin trutmund og evigt perfekte "udtryk".. Hendes naturlighed (som hun havde i starten) virker druknet fuldstændig i "Princess Correctness"... Hun synes kedelig. Smuk - men kedelig. Som et glansbillede.

Marie er også mere min kop te (altså jeg kender dem jo ikke... så nu taler jeg bare om "mavefølelser", ikke? :lol: ). Hun virker så sprudlende - jeg tror faktisk hun er ret humoristisk. Og hvad hun ser i Jokke? Argh, come on, er det ikke ret fordomsfuldt, at bare fordi han ikke er billedskøn, så kan det ikke være kærlighed? Jeg tror han er lun og sjov - og så virker han til at have noget mellem ørerne (i modsætning til mit indtryk af kronprinsen - som nok mere er "på det jævne, på det jævne" :blush: )...

Generelt er jeg ikke fan af kongehuset (men det er en anden diskussion :tie: ), men Marie er et frisk pust. Og hvor ER hun bare smuk. HIT med de ben, NU! :love:

:gogo: :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Natascha78

jeg er helt enig med SugarKane Kan bedst lide Marie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nyccrazy

Tak fordi du skrev mit indlæg ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
isabelchica

Hun er såååå gudsmuk... hun virker os utroligt sød og nede på jorden :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites