Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Prinsessen-18

Prinsesse Marie, nu og for.

Recommended Posts

Tracy7

Et par billeder af Marie og Mary.

post-97069-13939901781036_thumb.jpg

post-97069-13939901781307_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dido15

Jeg har set Billed-Bladet henne ved mine bedsteforældre i dag. Jeg synes så på de billeder jeg så af Mary og Marie at Mary er den flotteste/pæneste af dem, og det synes min bedstemor også.

Marie er også rigtig pæn, men Mary slår hende altså efter min mening. Marys tøjstil er bare så flot.

Der var et billede af en nederdel i 4 lag med blomster mønster på - hold op den var flot :love:

Fandt lige et billede af Mary i den flotte nederdel/kjole.

post-53539-13939901884781_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Prinsessen-18

Jeg synes Marys nederdel er fin, og hun ser da paen ud:)

Men jeg maa stadigvaek sige at paa de nye billeder straaler Marie bare mere end Mary, synes hun ser saa dejlig flot ud paa en mere naturlig maade, hvorimod Mary er vildt stylet, hvilket ogsaa er paent, men Maries konne og mere naturlige look slaar Mary:gogo:

Maaske er det bare fordi hun er nygift, de fleste kvinder har bare et eller andet ekstra ordinart smukt over sig naar de lige er blevet gift;)

Anyway det er jo bare en smags sag, og begge piger er fine:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
abelone668
Jeg kan godt se, at Marie er smuk osv - men der er et eller andet ved hende, som jeg ikke kan lide - synes hun virker lidt lummer :gruble: Kan ikke helt sætte ord på, hvad det er :gruble:

Ditto!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
afl-anita
Jeg kan godt se, at Marie er smuk osv - men der er et eller andet ved hende, som jeg ikke kan lide - synes hun virker lidt lummer :gruble: Kan ikke helt sætte ord på, hvad det er :gruble:

Mere enkelt og præcis kan det faktisk ikke siges :gogo: er bare så enig, men har slet ikke kunne finde ud af at formulere det...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
wombat12
Jeg har set Billed-Bladet henne ved mine bedsteforældre i dag. Jeg synes så på de billeder jeg så af Mary og Marie at Mary er den flotteste/pæneste af dem, og det synes min bedstemor også.

Marie er også rigtig pæn, men Mary slår hende altså efter min mening. Marys tøjstil er bare så flot.

Der var et billede af en nederdel i 4 lag med blomster mønster på - hold op den var flot :love:

Fandt lige et billede af Mary i den flotte nederdel/kjole.

Nu må du huske på, at Mary altså har en stylist ansat til at tage sig af hendes tøj... Det giver jo et forspring.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nyccrazy
Nu må du huske på, at Mary altså har en stylist ansat til at tage sig af hendes tøj... Det giver jo et forspring.

Og make-up artist og....og....

Marie er meget mere ægte. Mary er lige så fake som en bratz dukke. Hun hører til på toppen af en amerikansk bryllupskage.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ujakob
Og make-up artist og....og....

Marie er meget mere ægte. Mary er lige så fake som en bratz dukke. Hun hører til på toppen af en amerikansk bryllupskage.

Bare vent et halvt år, så er Marie ligeså så stillet som Mary når hun er på opgave

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
wombat12
Bare vent et halvt år, så er Marie ligeså så stillet som Mary når hun er på opgave

Altså, Alexandra vedblev jo med at være den samme hele hendes tid som prinsesse. Hun ændrede ikke karakter, stil eller klasse, den var lige så høj da hun blev gift som 8-10 år inde i ægteskabet med Joachim, så hun blev aldrig "opslugt" af stylister, makeup artister og andre vedhæng. Hatten af for Alex... men mon ikke at Marie bliver mindre stylet, da hun trods alt ikke har adgang til samme store pengepose, som Mary.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dido15

Ja, det har hun, men indimellem køber hun vel også tøj til sig selv alene ligesom vi andre gør - de er også mennesker ligesom os andre. De har bare en titel, som vi andre ikke har.

Jeg har læst og hørt at Dennis Knudsen satte Maries hår, hvor Marie havde en blå kjole på, hvor Mary havde den blomstrede nederdel på. Så det kan jo være at Dennis Knudsen er blevet valgt til at sætte Maries hår, ligesom det er Søren Hedegaard der sætter Marys hår.

Hvis Marie ikke har det nu, så får hun vel snart en stylist til at hjælpe sig med hendes tøj/garderobe.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites