Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Prinsessen-18

Prinsesse Marie, nu og for.

Recommended Posts

m.bank
Altsaa hun er jo nok bare forelsket i manden;)

Vi kender jo ikke Joachim, manden kan jo vaere fuldkommen anderledes privat end hvad han viser frem i medierne:o

Han må kunne et eller andet...

Han er godt nok slet ikke min kop the..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Prinsessen-18
Jeg forstår ikke, hvorfor hun skjuler sine ben bag sorte nylonstrømper - som hun også gjorde, da de for nogle dage siden var i Tivoli! Det ville have været pænere uden strømperne, men okay, kvinden har jo heller ingen stylist til at hjælpe sig.

Kjolen hun havde på i Tivoli, derimod, syntes jeg rigtig godt om. Den passede til hende, og var slet ikke så konet og kedelig, som mange af de løse nederdele og korte jakker, hun tit trækker i, og som gør hende ældre at se på - tøjmæssigt, end hun er.

Halldora.

Det er faktisk sjovt for smag kan vaere forskellig.

Jeg selv elsker sorte nylon stromper, synes de er klassiske, stilfulde og sexede:klap:

Men jeg vil da give dig ret i at Marie sagens kan vise ben, hun har jo paene slanke ben, og saa har hun noget kulor, hun dyrker ikke det der hvide snehvide look, som Mary er stor fan af:tie:

Maaske hun blot have valgt stromperne(udover den grund, at hun synes de er stilfulde) fordi hendes kjole var saadan lidt kort i det, hvis man sammenligner med "normale" royale standarder, af kjolers laengder? Jeg synes personligt ikke selv at kjolen var kort, men i de royale kredse, kunne jeg forstille mig at de synes noget andet.

Jeg kan godt foelge dig lidt i at hun til tider har valgt de lidt mindre heldige lange nederdele. Jeg synes ogsaa hun er alt for ung til dem(her taenker jeg isaer paa den hun bar til forlovelsen) men alle kan jo til tider klaede sig paa noget uheldigt:fløjt: (Baade kongelige og os almindelige dodelige)og maaske hun netop med vilje har valgt nogle laengere halvkedelige, og lidt gammeldags nederdele(kvinden er jo forholdsvis ung:D ) fordi hun netop gerne ville fremstaa mere moden og maaske folte hun ved at ifoere sig den slags, at hun udstraalede noget mere "serioest" og mere konservativt, end hun maaske i virkeligheden er:gruble:

Jeg ville ihvertfald nok taenke en del over min paaklaedning, hvis det var mig der blev forlovet med hele Danmarks befolkning som tilskuer:-D Og jeg lover ikke at jeg ikke ville kunne komme til at i fore mig noget halvkedeligt og maaske lidt gammeldags i frygt for hvad der enlig var go or no go:blush:

Synes dog Marie i de fleste tilfaelde har en ung, frisk og fraek stil:gogo:

Har set flere billeder af hende i korte, taetsiddende kjoler, stramme sorte bukser samt ultra korte shorts(de var dog for forlovelsen) men hun har ogsaa kroppen til at baere det, saa ingen hard feelings herfra.

Jeg tror maaske hendes "normale" og private tojstil er langt mere moderne, ung, og "fraek" , og langt mindre konservativ, end hendes "prinsesse" stil, ihvertfald virker det som om det meste af hendes toj der er ultra laekkert, er blevet flashet ved private sammenhaenge.

Jeg maa dog give Marie ros for at havde haft en fed og moderne(efter min mening) stil inden hun blev prinsesse. Synes man har set mange billeder af hende i laekkert toej, og med laekkert og stilfuldt samt sjovt og anderledes tilnbehoer. Jeg tror hun oprigtig har vaeret interresseret i mode, laenge for hun modte Joachim.

Hun har haft en meget ung, moderne og klassisk stil, uden at blive kedelig.

Hvorimod Mary f.eks altid efter min mening saa sod, men ekstrem kedelig ud inden hun fik stylister og prinsesse titel. Med kedelig mener jeg hun dyrkede utrolig meget sports looket , og kedelige "kontor" nederdele:tie: Med Mary synes jeg man kan se en kaempe forandring, ja Mary var og er en flot pige og grundmatrialet har da ogsaa vaeret i orden, men stilen er fuldkommen lagt om, og jeg har en ide at hun har faaet utrolig meget hjaelp, hvorimod jeg synes Marie hviler meget i sig selv. F.eks kan man se Mary har aendret sin stil meget, og ingen tvivl om Marie ogsaa vil aendre sin(Vi aendre vel alle et eller andet med aarene)men jeg tror alligevel at den stil Marie vil vise, vil vaere mere hendes egen og personlige end f.eks Mary.

Da Mary blev forlovet saa hun sod, naturlig og elegant ud.Nu synes jeg hun ser ultra glam ud,for det meste. Dog til tider vaelger hun et outfit der faar hende til at se 10 aar aeldre og konet ud:tie: (Men det er en helt anden snak)

Jeg er sikker paa Marie ogsaa nok skal faa en stylist og det vil gore undervaerker, for hendes i forvejen gode stil. Men hvem ville dog ikke kunne faa gavn af en stylist nogle gange;)

Min pointe er vel med dette halvlange og lidt rodede indlaeg, at jeg synes Marie og Mary(Nu hvor jeg har faaet hende blandet ind i det hele:-D )begge har en fin stil, og synes da det er fedt at Marie tor skille sig lidt ud, ville vaere aergeligt og kedeligt hvis hun blev en kopi af Mary, det er jeg dog sikker paa hun nok ikke skal blive. Selvom begge kvinder bliver sammenlignet hele tiden, er jeg sikker paa de er meget forskellige, og fred vaere med det. Synes kun det gor det lidt mere interresant at folge dem(og til sidt men ikke mindst, se hvilket laekkert kluns de vaelger at ifore sig i:lol: )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Prinsessen-18
En dejlig personlighed måske?

:gogo: :gogo:

Jep, jeg er sikker paa du har ret:)

Selvfoelgelig har en dejlig personlighed, ellers havde hun vel ikke valgt at blive hans kone:gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
egerton
Gud jeg synes altså at hun er skøn :lun: Rigtig dejlig naturlig.

Men hvad hun dog ser i Joachim fatter jeg overhovedet ikke!

Der kunne jo være nogen der spørger dig om det samme, med vedkomne du har, eller får, og måske spørger de også omvendt: Hvad ser du dog i ?.

Alle mennesker o forskellige, og Prins Joakim fik kun det dårlige rygte han har, da han blev skilt fra "den søde Grevinde" han fik al skylden af alle og pressen, indtil det viste sig, at det var hende der var en skiderik, men fik han en undskyldning for alt det de havde beskyldt ham for ?, NIX.

Og når man så tænker på, at bare nogle få år forinden, var det ham alle ville have til Konge, der var det Kronprinsen der blev udråbt som kedelig og dum, og han skulle abdicere til fordel for Joakim.

Det er Janteloven i en nøddeskal.

Stakkels medlemmer af Kongehuset, de skal dælme stå model til meget, jeg ville ALDRIG bytte.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Two_cherries

Jeg kan godt se, at Marie er smuk osv - men der er et eller andet ved hende, som jeg ikke kan lide - synes hun virker lidt lummer :gruble: Kan ikke helt sætte ord på, hvad det er :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Eklipse

(...) Hvorimod Mary f.eks altid efter min mening saa sod, men ekstrem kedelig ud inden hun fik stylister og prinsesse titel. Med kedelig mener jeg hun dyrkede utrolig meget sports looket , og kedelige "kontor" nederdele:tie: Med Mary synes jeg man kan se en kaempe forandring, ja Mary var og er en flot pige og grundmatrialet har da ogsaa vaeret i orden, men stilen er fuldkommen lagt om, og jeg har en ide at hun har faaet utrolig meget hjaelp, hvorimod jeg synes Marie hviler meget i sig selv. F.eks kan man se Mary har aendret sin stil meget, og ingen tvivl om Marie ogsaa vil aendre sin(Vi aendre vel alle et eller andet med aarene)men jeg tror alligevel at den stil Marie vil vise, vil vaere mere hendes egen og personlige end f.eks Mary.(...)

Lige præcis! Det har jeg også tænkt. Man har på fornemmelsen, at Mary er blevet hjulpet meget og "har lært" at have en flot stil (måske dårligt formuleret), hvor det ligger mere naturligt for Marie.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
wombat12
Lige præcis! Det har jeg også tænkt. Man har på fornemmelsen, at Mary er blevet hjulpet meget og "har lært" at have en flot stil (måske dårligt formuleret), hvor det ligger mere naturligt for Marie.

Enig :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Prinsessen-18

Her et par nye billeder fra de sidste par dage. Den graa dragt synes jeg desvaere er en kikser, den virker for stor og gammeldags til Marie-og stjaeler opmaerksomheden fra hende paa en kedelig maade:(

Den midnats blaa kjole den er tilgengaeld fin synes jeg, og den moerke blaa farve klaeder hende:)

Tror det vil blive spaendende at folge hendes toj valg. Er dog ret sikker paa at det meste vil vaere frisk og ungdommeligt:gogo:

post-37781-13939901768066_thumb.jpg

post-37781-13939901768338_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
wombat12
Her et par nye billeder fra de sidste par dage. Den graa dragt synes jeg desvaere er en kikser, den virker for stor og gammeldags til Marie-og stjaeler opmaerksomheden fra hende paa en kedelig maade:(

Den midnats blaa kjole den er tilgengaeld fin synes jeg, og den moerke blaa farve klaeder hende:)

Tror det vil blive spaendende at folge hendes toj valg. Er dog ret sikker paa at det meste vil vaere frisk og ungdommeligt:gogo:

Jeg synes heller ikke, at den grå dragt er særlig klædelig. Men på den anden side så er jeg ret sikker på, at Marie (som nr. 2 kone til lillebror-prinsen) IKKE er blevet udstyret med en stylist som Mary blev fra starten, så hun skal jo lavere kiksere, når hun er noget mere alene om valget.

Men har I set billedet på forsiden af det nye Billed Bladet, hvor både Marie og Mary er udenpå. Hvor ser Marie bare vildt godt ud :klap::) Jeg synes altså, at hun total smuk på det foto, og at Mary pludselig ser mindst køn ud...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Prinsessen-18
Jeg synes heller ikke, at den grå dragt er særlig klædelig. Men på den anden side så er jeg ret sikker på, at Marie (som nr. 2 kone til lillebror-prinsen) IKKE er blevet udstyret med en stylist som Mary blev fra starten, så hun skal jo lavere kiksere, når hun er noget mere alene om valget.

Men har I set billedet på forsiden af det nye Billed Bladet, hvor både Marie og Mary er udenpå. Hvor ser Marie bare vildt godt ud :klap::) Jeg synes altså, at hun total smuk på det foto, og at Mary pludselig ser mindst køn ud...

Jep saa et i gaar og hold da op hvor ser Marie smuk ud paa det:gogo:

Hun er flottere paa det billede end Mary er paa det billede....(Haaber det er til at forstaa hvad jeg mener)

Har aldrig set Marie i virkeligheden, kun Mary og synes da Mary er smuk, men lige netop paa de nye billeder synes jeg Marie bare straaler og er flot!

Nu er Marie jo ogsaa 4 aar yngre end Mary, og det kan ses, synes jeg.Dog er Mary stadigvaek flot og holder sig rigtig godt:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites