Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Prinsessen-18

Prinsesse Marie, nu og for.

Recommended Posts

wombat12

Også et smukt billede :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dido15
Fine billeder dido:) Hvor fandt du det sidste billede henne?

Tak :) Jeg søgte bare på Google, og klikkede på nogle sider frem forneden. Og så fandt jeg billedet, men kan ikke lige huske, hvad internetadressen hed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ujakob

Flere billeder af Marie

post-44948-1393990151025_thumb.jpg

post-44948-13939901510458_thumb.jpg

post-44948-1393990151074_thumb.jpg

post-44948-13939901510921_thumb.jpg

post-44948-13939901511133_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Frk.September

Gud jeg synes altså at hun er skøn :lun: Rigtig dejlig naturlig.

Men hvad hun dog ser i Joachim fatter jeg overhovedet ikke!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dido15

Et par billeder mere. Fandt et billede af Marie og Mary sammen.

post-53539-13939901520575_thumb.jpg

post-53539-139399015209_thumb.jpg

post-53539-13939901521098_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
arven78

hun er fiiiiin

Men havd f. ser hun dog i "gokke"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Prinsessen-18

Altsaa hun er jo nok bare forelsket i manden;)

Vi kender jo ikke Joachim, manden kan jo vaere fuldkommen anderledes privat end hvad han viser frem i medierne:o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
wombat12

Synes at Marie har ret flotte ben. I det hele taget en flot figur...

post-83884-13939901574226_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Halldora

Jeg forstår ikke, hvorfor hun skjuler sine ben bag sorte nylonstrømper - som hun også gjorde, da de for nogle dage siden var i Tivoli! Det ville have været pænere uden strømperne, men okay, kvinden har jo heller ingen stylist til at hjælpe sig.

Kjolen hun havde på i Tivoli, derimod, syntes jeg rigtig godt om. Den passede til hende, og var slet ikke så konet og kedelig, som mange af de løse nederdele og korte jakker, hun tit trækker i, og som gør hende ældre at se på - tøjmæssigt, end hun er.

Halldora.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
m.bank
Synes at Marie er et forfriskende pust i den kongelige familie :gogo: Hun virker meget ægte på mig. Naturlig og ligetil. Jeg synes nemlig, at Mary efterhånden virker så voldsomt optaget af at performe og tage sig ud, med det resultat at hun ikke virker ægte og naturlig længere. Hun er altid over the top opmærksom på, hvor der er et kamera, og hendes smil har ofte et eller andet påtaget over sig. Jeg ved ikke. Jeg synes bare, at Mary har forandret sig på en ærgerlig måde, som om at hun har tabt meget af sig selv. Synes at Mary har "degraderet" sig selv til at være "hende med designertøj, det blanke hår og de søde børn". Sådan lidt en "Billed Blads prinsesse", om man vil.

Alexandra f.eks. virkede også til at have sig selv med hele vejen gennem alle årerne i kongehuset, og som sagt så er Marie et kærkomment frisk pust. Synes hun er skøn :)

Nu syntes jeg også Alexandre til tider godt kunne virke lidt påtaget.

Jeg vil give dig ret i det du siger ang Mary.

Men jeg vil også sige jeg forstår hende så udmærket.

Hvem ville ikke blive træt af alle de kameraer, og ikke kunne slå en prut uden at kunne læse den næste dag hvad den lugtede af..

Marie har nok ikke fået nok af al den opmærksomhed endnu, det er stadig så nyt for hende..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites