Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

TeisClausen

Amatør fotograf søger arbejde

Recommended Posts

TeisClausen

Hej jeg er en amtør fotograf som søger lidt arbejde her i sommerferien. Bre så i ved det er seriøst har jeg lige haft mine billeder i lokalavisen så den er god nok heh.

Jeg vil helt ke tage potræt billeder da jeg ikke har det rigtige udstyr til det.

jeg kan fotografere i uge 27 bare ikke tirsdag og uge 29,32,33 og 34.

Jeg bor i ballerup i København og transport skal betales af kunden. Jeg behøver ikke de store penge men det finder vi ud af. Der skal bare sørges for mad og drikke hvis det er i mere en 2 timer.

Håber der er nogen der vil give mig lidt arbejde :).

Med venlig hilsen:

Teis Angel Clausen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Nu bor jeg godt nok i Odense og vil ikke betale for den lange kørsel, men hvis du alligevel er på fyn en dag må du da gerne sige til. Så har jeg måske arbejde til dig. :)

Meeeen, må man ikke lige se nogle af dine billeder, så man har en chance for at se hvor god du er? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
TeisClausen
Nu bor jeg godt nok i Odense og vil ikke betale for den lange kørsel, men hvis du alligevel er på fyn en dag må du da gerne sige til. Så har jeg måske arbejde til dig. :)

Meeeen, må man ikke lige se nogle af dine billeder, så man har en chance for at se hvor god du er? :)

Jo selføgelig må du det men hvad er det for en fotoopgave du har til mig og kan du ikke skrive din mail ved.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
TeisClausen

Hej søger stadig arbejde for flere:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.