Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

pjeps

Silkeborg

Recommended Posts

jesperg81
:devil: jamen da også alle I andre :banan:

:banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
siny

Du skal helt klart forbi Okkel's i Nygade og have en is. De laver virkelig god italiensk is.

Jeg vil også anbefale en sejltur med Hjejlebådene - og så kan man jo lige så godt sejle helt til Himmelbjerget og "bestige" det, når man nu er afsted.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
peaches26

Jeg stemmer også på AQUA ferskvands akvarie. Det er faktisk overraskende interessant!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BlueButton
Du skal helt klart forbi Okkel's i Nygade og have en is. De laver virkelig god italiensk is.

Jeg vil også anbefale en sejltur med Hjejlebådene - og så kan man jo lige så godt sejle helt til Himmelbjerget og "bestige" det, når man nu er afsted.

:gogo: Jeg tænkte osse med det samme på Okkel's, de laver bare hammergod is! Uhmmm, After Eight-is og Fererro Rocher-is :klap:

Hvis du kun er på cykel, synes jeg der er langt til skibakken i Søhøjlandet, så det vil jeg ikke umiddelbart sige er en mulighed :)

Men Aqua, Labyrinthia, Hjejlen, Himmelbjerget, is ved sluserne.... Dét er hyggeligt! Og så selvfølgelig frokost inde i byen på en af de små hyggelige cafeer :gogo:

God ferie!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
bandolero
:gogo: Jeg tænkte osse med det samme på Okkel's, de laver bare hammergod is! Uhmmm, After Eight-is og Fererro Rocher-is :klap:

Hvis du kun er på cykel, synes jeg der er langt til skibakken i Søhøjlandet, så det vil jeg ikke umiddelbart sige er en mulighed :)

Men Aqua, Labyrinthia, Hjejlen, Himmelbjerget, is ved sluserne.... Dét er hyggeligt! Og så selvfølgelig frokost inde i byen på en af de små hyggelige cafeer :gogo:

God ferie!

Hvis man er på cykel er da ligeså langt til Labyrinthia,som der er til Søhøjlandet.

Nu ved jeg ikke om ts har været afsted,men hvis det har interesse kører der regional bus til de to steder,begge steder holder bussen lige udenfor døren.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gaissi
Hvis man er på cykel er da ligeså langt til Labyrinthia,som der er til Søhøjlandet.

Nu ved jeg ikke om ts har været afsted,men hvis det har interesse kører der regional bus til de to steder,begge steder holder bussen lige udenfor døren.

TS har været afsted, op til flere gange :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pjeps

Ja hun har :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gaissi
Ja hun har :banan:

Og spist Okkels is :ivrig:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pjeps
Og spist Okkels is :ivrig:

:ivrig: :ivrig: :ivrig:

føj du er fej, nu har jeg jo lyst til is :savl:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gaissi
:ivrig: :ivrig: :ivrig:

føj du er fej, nu har jeg jo lyst til is :savl:

Okkels, okkels, okkels

:glad::ivrig:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.