Jump to content
Velkommen til DinDebat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Undreren

Små bryster - stort selvværd

Recommended Posts

elfinheaven
Så ser man lige forsiden af det nye Woman:

"Mine silikonebryster er mit livs bedste investering."

Citat: Mascha Vang.

Fair nok at kvinden er glad for sine kunstige bryster - andet ville da også være trist, når nu hun har postet så mange penge i dem og tilmed udsat sig for risikoen ved at lægge en ellers sund krop under kniven.

Men at læse den slags vækker alligevel et ubehag i mig i en eller anden grad. Jeg er ikke tilfreds med min krops udseende. Ville jeg få et bedre liv, eller i hvert fald et mere afslappet forhold til min egen krop, hvis jeg lagde mig under kniven, sådan som det var tilfældet for Mascha...?

Jeg tror det sgu ikke! I hvert fald tror jeg at der findes en bedre og ikke mindst sundere måde at slutte fred med sin krop på. Så i stedet for at slå nummeret på den lokale plastickirurg op, opfordrer jeg til en tråd, hvor vi hylder de små bryster, topmaven, ridelår og hvad der ellers findes af årsager til dårligt selvværd hos de danske kvinder.

Lad os sammen ranke ryggen og stramme de cellulitisramte balder!

Jeg forbinder ikke hendes udtalelse med at hun har fået mere selvværd men derimod øget indkomst/gang i karrieren.

Hvis det ikke havde været for hendes store barm ville hun sandsynligvis ikke have slået igennem på samme måde, hun appelerer til et publikum der er til det frembrusende og lidt vulgære, og det ville hun ikke have udstrålet på samme måde med små bryster.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
myideaoffairies
Så ser man lige forsiden af det nye Woman:

"Mine silikonebryster er mit livs bedste investering."

Citat: Mascha Vang.

Fair nok at kvinden er glad for sine kunstige bryster - andet ville da også være trist, når nu hun har postet så mange penge i dem og tilmed udsat sig for risikoen ved at lægge en ellers sund krop under kniven.

Men at læse den slags vækker alligevel et ubehag i mig i en eller anden grad. Jeg er ikke tilfreds med min krops udseende. Ville jeg få et bedre liv, eller i hvert fald et mere afslappet forhold til min egen krop, hvis jeg lagde mig under kniven, sådan som det var tilfældet for Mascha...?

Jeg tror det sgu ikke! I hvert fald tror jeg at der findes en bedre og ikke mindst sundere måde at slutte fred med sin krop på. Så i stedet for at slå nummeret på den lokale plastickirurg op, opfordrer jeg til en tråd, hvor vi hylder de små bryster, topmaven, ridelår og hvad der ellers findes af årsager til dårligt selvværd hos de danske kvinder.

Lad os sammen ranke ryggen og stramme de cellulitisramte balder!

mener du, at små bryster bliver anset som ligeså usexet som appelsinhud? :forvirret topmave, appelsinhud osv. signalerer jo lidt at man ikke tager sig vildt godt af sin krop (no offence, min mave er heller ikke for stram :P ), hvor bryststørrelser jo ikke er noget, vi selv styrer.

jeg synes personligt at små bryster er vanvittigt sexet, meget mere end store, som slet ikke falder i min smag. det er jo en smagssag. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Jeg synes både det er pænere, frækkere og mere sexet med små bryster. Bryder mig ikke om store bryster.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Undreren
mener du, at små bryster bliver anset som ligeså usexet som appelsinhud? :forvirret topmave, appelsinhud osv. signalerer jo lidt at man ikke tager sig vildt godt af sin krop (no offence, min mave er heller ikke for stram :P ), hvor bryststørrelser jo ikke er noget, vi selv styrer.

jeg synes personligt at små bryster er vanvittigt sexet, meget mere end store, som slet ikke falder i min smag. det er jo en smagssag. :)

Du har ret - tænkte slet ikke over at jeg satte bryststørrelse i bås med ringe vedligeholdelse af egen krop. Min fejl.

Dog vil jeg stadig mene, at ligesom nogen kvinder er bygget med en beskeden barm, som kan tilbringe hele sit liv i en A-skål, er andre (de fleste?) bygget med en lille topmave, som bare ikke vil gå væk, eller med tendens til at få appelsinhud (som rygterne siger, at alle kvinder faktisk har i større eller mindre omfang). Så synes ikke at nogen skal kigge skævt til sig selv eller få dårlig samvittighed over ikke at passe godt på sin krop af den grund!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...