Jump to content
Velkommen til DinDebat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Undreren

Små bryster - stort selvværd

Recommended Posts

Crushed
Idealer, linealer, neandertaler, bugtaler, fortaler, bagtaler, whatever :rulle:

Jeg synes egt. bare at kvinder er smukke på hver deres måde :)

Haha :lun: Kunne ikke være mere enig.

Da jeg var yngre, var jeg ked af ikke rigti at have særlig store bryster. Så tog en del på sådan overall, og det hjalp lidt. Men var så bare træt af resten af kroppen, så tabte mig igen. Nu er jeg ligeglad, og godt tilfreds med bare at have en B-skål der sidder rigtig fint... Er faktisk ikke decideret utilfreds med min krop for tiden, meeen er vel altid et par småting hvor man tænker "hmh".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nora973

For mig kunne hun ligeså godt have sagt; det var den bedste investering at få sprøjtelakeret min bil.

At få nye bryster, fedst sugning, næseretning osv er bare en opgradering af det udstyr man har til rådighed.

Det bør ikke have noget med selvværd at gøre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
GoddessWithin
Enig.

Jeg sover bedst på maven, selvom jeg har en barm som kan slå en mand bevidstløs og en kavalergang som andre finder vulgær.

Ærlig talt, så er jeg træt af hver gang når jeg læser om hyldester til små bryster, det med de vulgære udskæringer.

En udskæring kan være lige så vulkær på en småbarmet pige som på en storbarmet, det kommer helt an på hvem bæreren er.

Tit bliver de store barme også gjort synonymt med vulgært, således at:

stor barm = vulgært.

Den mangleden øjenkontakt er ikke forbeholdt de storbarmede, har oplevede småbarmede bekendte som også fik overbegloet deres barm.

Hvis manden er brystmand, så betyder størrelsen næppe det store i første omgang.

Jeg er sgu glad for min store barm, for havde jeg kun en a-b skål så ville jeg godt nok ligne en dreng, blot med lettere polstring.

Fuldstændig enig. Jeg gik i ret mange år langt udenom bluser der var nedringede (også selvom det ikkevar meget), blandt andet fordi jeg havde fået kommentarer om at det så vulgært ud - det er først her det sidste ½ år jeg har smidt nonne-parodien ud og erstattet den med påklning tilsvarende den 26 årige jeg er.

Jeg ligner dog ikke en dreng uden min barm - er formet som et timeglas - men jeg er faktisk voldsomt glad for den på trods udgiften i bh'er ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BitchyBitch
De fleste kvinder har et punkt på deres krop som de er utilfredse med - for nogle er det brysterne for andre røven, maven, lårene mv.

Mon ikke bare fokus flytter sig, hvis man får fixet det man har været ked af ?

Indtil jeg var 25 år var jeg et tyndt siv med en 75a/b skål, som jeg ikke var specielt glad for - syntes de var for små.

Idag er jeg 32 og et par kg tungere og jeg er nu en 75DD - og nu er jeg tilfreds - med dem, vel at mærke, istedet er det nu mine lår jeg er utilfreds med - det var jeg ikke førhen! Det er det jeg mener, 'nissen' flytter med, vil der ikke næsten altid være et eller andet man er utilfreds med ?

At fixe det, er vel bare at flytte fokus videre.

Det er min str, og jeg har lært at være glad for mine.. men det tog også 28 år. Er 30 nu :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Linnberg
For mig kunne hun ligeså godt have sagt; det var den bedste investering at få sprøjtelakeret min bil.

At få nye bryster, fedst sugning, næseretning osv er bare en opgradering af det udstyr man har til rådighed.

Det bør ikke have noget med selvværd at gøre.

Du skal føde mine børn. :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lipsync
Det er min str, og jeg har lært at være glad for mine.. men det tog også 28 år. Er 30 nu :)

du fik vel ikke bryster da du var 2 :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fradigtilmig1234
Enig.

Jeg sover bedst på maven, selvom jeg har en barm som kan slå en mand bevidstløs og en kavalergang som andre finder vulgær.

Ærlig talt, så er jeg træt af hver gang når jeg læser om hyldester til små bryster, det med de vulgære udskæringer.

En udskæring kan være lige så vulkær på en småbarmet pige som på en storbarmet, det kommer helt an på hvem bæreren er.

Tit bliver de store barme også gjort synonymt med vulgært, således at:

stor barm = vulgært.

Den mangleden øjenkontakt er ikke forbeholdt de storbarmede, har oplevede småbarmede bekendte som også fik overbegloet deres barm.

Hvis manden er brystmand, så betyder størrelsen næppe det store i første omgang.

Jeg er sgu glad for min store barm, for havde jeg kun en a-b skål så ville jeg godt nok ligne en dreng, blot med lettere polstring.

er helt enig - hvorfor er det egenligt at det er vulgært? Har selv en større barm og synes på ingen måder det er vulgært - sådan er jeg skabt....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BitchyBitch
du fik vel ikke bryster da du var 2 :-P

:rulle:

Var da heller ikke tilfreds med at være et strygebræt FØR den smule jeg er endt op med, startede med at komme frem :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pink_Lady

Åh nej hvad skal os med store bryster dog gøre hvis det går af mode??? :shock:

:sarkasme:

Er nu pænt ligeglad med hvordan idealet eller moden er. Hvis folk får det bedre af plastic oprationer, om det så er bryster eller ej, så synes jeg bare det er fedt for dem.

I den sidste ende handler det ikke om hvad alle andre synes, men hvad man selv synes.

Så hvorfor bruge tid på at nedgøre folk som tager sådan et valg?

Desuden, hvis jeg havde lige så flotte bryster som mascha ville jeg dælme også vise dem hver gang jeg havde chancen for det :slem:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dgd2007
Så ser man lige forsiden af det nye Woman:

"Mine silikonebryster er mit livs bedste investering."

Citat: Mascha Vang.

Fair nok at kvinden er glad for sine kunstige bryster - andet ville da også være trist, når nu hun har postet så mange penge i dem og tilmed udsat sig for risikoen ved at lægge en ellers sund krop under kniven.

Men at læse den slags vækker alligevel et ubehag i mig i en eller anden grad. Jeg er ikke tilfreds med min krops udseende. Ville jeg få et bedre liv, eller i hvert fald et mere afslappet forhold til min egen krop, hvis jeg lagde mig under kniven, sådan som det var tilfældet for Mascha...?

Jeg tror det sgu ikke! I hvert fald tror jeg at der findes en bedre og ikke mindst sundere måde at slutte fred med sin krop på. Så i stedet for at slå nummeret på den lokale plastickirurg op, opfordrer jeg til en tråd, hvor vi hylder de små bryster, topmaven, ridelår og hvad der ellers findes af årsager til dårligt selvværd hos de danske kvinder.

Lad os sammen ranke ryggen og stramme de cellulitisramte balder!

Hej Undreren :love:

Hvor er det dejligt, der findes kvinder som dig!

Elsker, at du siger "at læse den slags vækker alligevel et ubehag i mig i en eller anden grad"! Så føles verden mere menneskelig igen.

Jeg synes, det gør kvinder lidt ekstra søde, at det ikke er jer selv, der synes, I er perfekte! ;) Det har jeg nu altid været helt rørt over, når jeg opdagede.

mvh

DGD

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...