Jump to content
Velkommen til DinDebat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Undreren

Små bryster - stort selvværd

Recommended Posts

Mor2005

Jeg har en kollega der lige har fået lavet bryster - hun er ikke ung og det er virkelig ikke pænt :)

Det er synd for førhen havde hun bryster der passede til hendes flotte, slanke krop.

De fleste har vel noget ved deres krop de gerne vil have lavet om. F.eks. er jeg tyk og har nu endelig sparket mig selv i røven til at få gjort noget ved det med kostomlægning og motion.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Henry_Kissinger

Små bryster er næsten altid pænere og mere lækre at se på end store bryster - silikone eller ej.

Iøvrigt er silikonebryster ved at være så populære at de nok snart bliver umoderne og godt for det!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pink_Panther
Små bryster er næsten altid pænere og mere lækre at se på end store bryster - silikone eller ej.

Iøvrigt er silikonebryster ved at være så populære at de nok snart bliver umoderne og godt for det!

Hvordan er en idealkrop egentlig anno 2008?

Jeg synes alle snakker om at små bryster er sååå flotte, hvor det i 90'erne (efter min opfattelse) helst skulle være 5 liters kasser folk bar rundt på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Enig! Og derfor er jeg riiiiigtig træt at min E/F skål. Små bryster er bare pænere og nemmere :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ephemeral

Bryster er da nice uanset hvad.

Har jeg hørt. Host.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Henry_Kissinger
Hvordan er en idealkrop egentlig anno 2008?

Jeg synes alle snakker om at små bryster er sååå flotte, hvor det i 90'erne (efter min opfattelse) helst skulle være 5 liters kasser folk bar rundt på.

Den er vel stadig som den var i 90'erne, men der er vel stigende modstand mod silikonebryster. I 90'erne skulle man jo også være slank fordi det signalerer at man har kontrol over det overdådige udvalg af madfristelser og dovenskabsfristelser vi har i dag.

Men jeg kunne da godt se en tilbagevenden til noget lignende 20'ernes kvindeideal i fremtiden. Når vi ser på de kiksede kvinder så er det nemlig altid dem, der får lavet store bryster (Mascha, Britney Spears osv.) og samtidig er der meget populære kvinder som klarer sig godt som Paris Hilton og Keira Knightley med små bryster og rimeligt spinkle, drengede kroppe.

En ting er jeg i hvert fald ret sikker på og det er at nu da plastikbryster og skønhedsoperationer er ved at blive hvermandseje, så begynder det at bevæge sig fra det smarte område mod det kiksede område. Sådan går det som regel med sådan noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
egerton

Som en af de kvinder der bruger str. 105 E, er 140 cm. over brystet, kan jeg kun sige, at godt nok er man genstand for mange mænds opmærksomhed, og kan lave en rigtig Dolly Parton Udskæring, men det har også sine ulemper, for det er meget tungt at bære rundt på, og det er møg varmt at have så store BHèr på, i den varme.

Jeg har altid, siden jeg var 15 år, haft så store bryster og da sad de hvor de skulle. Nu er jeg 51 år, og de sidder ikke mere hvor de skulle sidde, så nu er Jeg afhængig at BH, med brede stropper, ellers skaver de i skuldrene, og når jeg tager BH af, lægger jeg et lommetørklæde under hvert bryst, ellers bliver der meget varmt og fugtigt under dem, og det giver hudløshed.

Alting har fordele og ulemper.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sisao
Fair nok du ikke vil blivere gladere af at få større bryster, men så er dit "problem" nok hellere ikke dine bryster, eller krop generelt, men dit selvværd der er noget galt med.

Hvorfor skal det være sådan en kamp imod den kunstige Barbie krop og den slaskede normale, gennemsnitlige kvindekrop?

Ja, undskyld, men jeg fatter ikke pointen i den her slags debatter, men jeg har heller ikke et problem med min krop.

Hørt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kaluah

De fleste kvinder har et punkt på deres krop som de er utilfredse med - for nogle er det brysterne for andre røven, maven, lårene mv.

Mon ikke bare fokus flytter sig, hvis man får fixet det man har været ked af ?

Indtil jeg var 25 år var jeg et tyndt siv med en 75a/b skål, som jeg ikke var specielt glad for - syntes de var for små.

Idag er jeg 32 og et par kg tungere og jeg er nu en 75DD - og nu er jeg tilfreds - med dem, vel at mærke, istedet er det nu mine lår jeg er utilfreds med - det var jeg ikke førhen! Det er det jeg mener, 'nissen' flytter med, vil der ikke næsten altid være et eller andet man er utilfreds med ?

At fixe det, er vel bare at flytte fokus videre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BareMigUnplugged

Idealer, linealer, neandertaler, bugtaler, fortaler, bagtaler, whatever :rulle:

Jeg synes egt. bare at kvinder er smukke på hver deres måde :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...