Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Undreren

Små bryster - stort selvværd

Recommended Posts

hsittohcS
Det kan jeg da også selvom jeg er storbarmet ;)

Enig.

Jeg sover bedst på maven, selvom jeg har en barm som kan slå en mand bevidstløs og en kavalergang som andre finder vulgær.

Ærlig talt, så er jeg træt af hver gang når jeg læser om hyldester til små bryster, det med de vulgære udskæringer.

En udskæring kan være lige så vulkær på en småbarmet pige som på en storbarmet, det kommer helt an på hvem bæreren er.

Tit bliver de store barme også gjort synonymt med vulgært, således at:

stor barm = vulgært.

Den mangleden øjenkontakt er ikke forbeholdt de storbarmede, har oplevede småbarmede bekendte som også fik overbegloet deres barm.

Hvis manden er brystmand, så betyder størrelsen næppe det store i første omgang.

Jeg er sgu glad for min store barm, for havde jeg kun en a-b skål så ville jeg godt nok ligne en dreng, blot med lettere polstring.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
PepsiMagt

Mange gravhunde-racer har svært ved at stå oprejst i hård vind på grund af for store ammevedhæng. Tragisk faktisk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
orangeriet
Mange gravhunde-racer har svært ved at stå oprejst i hård vind på grund af for store ammevedhæng. Tragisk faktisk.

Okay. Den var sjov :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
miss...swety

Jeg elsker min små bryster :banan:

Men jeg vil gerne ha lidt mere fedt på hofter og resten af kroppen... nogle der giver noget? :devil2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MisS_Jen

Jeg har også små bryster og er glade for mine. De vil i hvert fald ikke hænge nær som meget, som hvis de havde været store :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
crazy_catwoman

Det er ikke brysternes størrelse men hvordan du bær dem :) Og nej jeg er skam ingen helgen der selv forguder sin krop, tværtimod. jeg skal under kniven når jeg får tabt mig det ´jeg skal. Ikke for større, men for mindre bryster.

Så længe det ikke er dårligt selvværd der ligger til grund for kirugiske indgreb men en reel utilfredshed så er det ok med mig. Selvom jeg ser mange frække små bryster derude, og synes det er synd at ødelægge dem :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Humle

Jeg kan tilslutte mig Maschas udtalelse omend jeg ikke ynder at fremvise mine som hun gør.

Kan ikke se at hverken små eller store bryster skulle være forkert, så længe den de sidder på er tilfreds - og det er så uanset om folk har små bryster fordi de har fået lavet dem mindre eller fra naturens side, såvel som store bryster der er opereret større eller naturlige. Whatever makes you happy!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
candypop
Jeg elsker min små bryster :banan:

Men jeg vil gerne ha lidt mere fedt på hofter og resten af kroppen... nogle der giver noget? :devil2:

du må gerne få noget af mit fra mine lår *g*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lipsync
Store bryster signalerer tegn på frugtbarhed, men hvis man er nødsaget til at lægge sig under kniven for at signalere det, så er det jo lidt lissom at lyve, jo!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

åhh.. Det var altså sjovt det der :klap:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Fair nok du ikke vil blivere gladere af at få større bryster, men så er dit "problem" nok hellere ikke dine bryster, eller krop generelt, men dit selvværd der er noget galt med.

Hvorfor skal det være sådan en kamp imod den kunstige Barbie krop og den slaskede normale, gennemsnitlige kvindekrop?

Ja, undskyld, men jeg fatter ikke pointen i den her slags debatter, men jeg har heller ikke et problem med min krop.

HEP - og jeg er selv utilfreds med min barm og ved hvor meget det ville gøre for mig hvis jeg fik dem fikset!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...