Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Undreren

Små bryster - stort selvværd

Recommended Posts

Undreren

- - -

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hunkat

Fordel ved små bryster:

Man kan have bluser med lang udskæring på uden at det bliver vulgært

Man kan sove på maven

Det er nemmere at holde øjenkontakt

Det er muligt at købe bh'er i næsten alle butikker

Jeg kommer på flere senere

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bette_Skid546
Skjult
Fordel ved små bryster:

Man kan sove på maven

Man behøver ikke bh.. :D

Og man kan løbe uden at få en kæberasler.. ;)

Ingen ryggener eller gnavsår efter bh-stropper.

Del dette indlæg

Link til indlæg
creaq-

Fair nok du ikke vil blivere gladere af at få større bryster, men så er dit "problem" nok hellere ikke dine bryster, eller krop generelt, men dit selvværd der er noget galt med.

Hvorfor skal det være sådan en kamp imod den kunstige Barbie krop og den slaskede normale, gennemsnitlige kvindekrop?

Ja, undskyld, men jeg fatter ikke pointen i den her slags debatter, men jeg har heller ikke et problem med min krop.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
GoddessWithin
Fordel ved små bryster:

Man kan sove på maven

Det kan jeg da også selvom jeg er storbarmet ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissButterfly
Fair nok du ikke vil blivere gladere af at få større bryster, men så er dit "problem" nok hellere ikke dine bryster, eller krop generelt, men dit selvværd der er noget galt med.

Hvorfor skal det være sådan en kamp imod den kunstige Barbie krop og den slaskede normale, gennemsnitlige kvindekrop?

Ja, undskyld, men jeg fatter ikke pointen i den her slags debatter, men jeg har heller ikke et problem med min krop.

:gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Undreren

Pris dig lykkelig for det - du er vist et sjældent eksemplar ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Linnberg

Jeg har små bryster og jeg synes det er smukt -til mig.

Men man kan ikke generalisere omkring sådan noget. Nu VAR det jo ikke os, der gik og gloede på Maschas patter hver dag, så hvordan ved vi, at de ikke reelt var ganske sørgelige førhen?

Det er samme problemstilling med fælge. Det kan godt virke dybt åndssvagt at gå op i sådan noget, men nu handler det om en anden persons glæde ved sin egen bil, og det kan man ikke som en anden enkelt-person vurdere for og imod. Måske er det bare det værd?

:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ateist1990

Store bryster signalerer tegn på frugtbarhed, men hvis man er nødsaget til at lægge sig under kniven for at signalere det, så er det jo lidt lissom at lyve, jo!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Khalida

Jeg fatter så heller ikke helt pointen i den slags debatter om golfbolde versus silikone meloner.

Tænk hvis alle dem med skæve næser skulle sidde og lave selvværdsstyrkende lister over fordelene ved skæve næser versus de strømlinede hajfinner.

Inden man får set sig om kommer en af de fladbrystede til at kalde de storebrystede lidt vulgære og så er fanden løs i laksegade. :-D:lol:

Små bryster skal bare dulles op i det rigtige tøj, så de præsenterer sig. Længere er den vist ikke. Iøvrigt ikke meget anderledes end det som er gældende for de større af slagsen.

.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...