Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

MissMMM

Aalborg - nu skal det være!

Recommended Posts

Ydun

Kunne da være fedt at mødes nogle stykke :-D Jeg er 21 år også, går på uni og ja, arbejder..

Men jeg er også sådan klar på lidt af hvert :) Dog må jeg melde pas til en bytur hvis jeg skal op og åbne butikken dagen efter ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Victoria-Pedersen

Det skal lige siges at jeg nok heller ikke er ret meget for en bytur, men en cafe tur kunne være hyggelig:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ydun
Det skal lige siges at jeg nok heller ikke er ret meget for en bytur, men en cafe tur kunne være hyggelig:-)

Ja, og mange af caféerne i Aalborg er jo rigtig søde til at sætte nogle store borde op, hvis man reserverer i forvejen :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissMMM
Ja, og mange af caféerne i Aalborg er jo rigtig søde til at sætte nogle store borde op, hvis man reserverer i forvejen :banan:

Nemlig.. :) Det virker til, at de fleste helst vil starte ud med en lille cafetur, så det synes jeg da, at vi skal starte med.

Er der en bestemt periode, hvor folk bedst kan? Jeg har lige fået ferie fra uni, så jeg har fri indtil 1. september. Skal dog arbejde noget af tiden, men kan sagtens mødes på café alligevel. :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ydun
Nemlig.. :) Det virker til, at de fleste helst vil starte ud med en lille cafetur, så det synes jeg da, at vi skal starte med.

Er der en bestemt periode, hvor folk bedst kan? Jeg har lige fået ferie fra uni, så jeg har fri indtil 1. september. Skal dog arbejde noget af tiden, men kan sagtens mødes på café alligevel. :banan:

Altså jeg er ikke i Danmark i uge 28 eller 31, men ellers så har jeg også ferie indtil 1. september. Arbejder også, men der kan jo byttes rundt på sådan noget :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Litzy

Jeg kommer hjem til DK i uge 29 og det ville passe mig bedst der :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissMMM

Jeg kan ikke så godt i uge 27 og 31.

Hvilken ugedag synes I, at det skal være? Altså, foretrækker i weekenderne eller en almindelig hverdag?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissMMM
Jeg kommer hjem til DK i uge 29 og det ville passe mig bedst der :)

Uge 29 er fint for mig.. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
spy-donna

Jeg er også frisk! :banan:

Havde faktisk i et stykke tid selv tænkt på at oprette en Aalborg-tråd...

Jeg er 22, læser på uni, og bor sammen med min kæreste i Aalborg. Flyttede til byen for 2 år siden for at studere, og har da en del venner heroppe. Men indimellem kunne det nu være rart at mødes med andre end lige dem, man ser hver eneste dag på studiet.

Jeg er med på lidt af hvert; bif, cafe, bytur mm.

Lige nu er jeg travlt optaget af eksamener, skal op til den sidste den 26. Men efter den første uge i juli og frem til september har jeg ferie, så der er jeg frisk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
logan_120

Uge 29 vil også passe mig perfekt :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...