Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

chrillj

Hvor lang tid kan du holde dig fra det usunde??

Recommended Posts

LaTascha

Jeg vil også meget gerne være med her. Jeg skal til fester - fødselsdage, bryllup, studenterfester osv fire weekender frem fra d. 31 maj, så jeg vil meget gerne lige smide så meget som muligt og spise ordenligt den sidste uge inden. Selvom jeg godt ved, at jeg ikke kan nå 7 dage inden på lørdag:)

Jeg følger de kernesunde principper ligesom Philipa. pp. Altså ingen mælkeprodukter, sukker eller gluten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stellae

Selv om man er til fest kan man da bare spise det sunde der bliver severet og lade være med at ta 3-4 portioner. og et godt tip : vælg en dag i ugen hvor du må spise hvad du har lyst og spis sundt de andre dage...det funker for mig ! Nu har jeg en hvert kvartal hvor jeg synder og jeg savner ikke disse dage.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LaTascha
Selv om man er til fest kan man da bare spise det sunde der bliver severet og lade være med at ta 3-4 portioner. og et godt tip : vælg en dag i ugen hvor du må spise hvad du har lyst og spis sundt de andre dage...det funker for mig ! Nu har jeg en hvert kvartal hvor jeg synder og jeg savner ikke disse dage.

Jeg kan også sagtens styre mig, og vælge at spise det sunde til diverse fester og fødselsdage. Men da min nye, dejlige livstil siger, at hverken gluten, sukker, mælkeprodukter eller alkohol er tilladt, så er det altså meget få ting, hvis der overhovedet er noget, jeg kan spise til fx et bryllup. Medmindre jeg skal forfølge kokken rundt i køkkenet hele aftenen for at få at vide præcis hvad der er i maden. Eller tage madpakke med for den sags skyld;)

Derfor indrømmer jeg blankt, allerede nu, at jeg ikke kan holde 7 dage det næste stykke tid, kun 6 hvis jeg skal noget hver lørdag;) Men det er ok, jeg starter bare forfra hvergang:)

I øvrigt er jeg af den overbevisning, at det ikke er det jeg spiser lørdag aften der gør mig tyk og usund. Det er alt det jeg IKKE spiser i de resterende 6 dage der ville ha gjort det:)

Og jeg er sikker på, at denne her tråd vil provokere mig til at holde mig fra alt det forbudte - jeg skal bevise overfor mig selv, at jeg sagtens kan holde 6 dage. Så grønt for genial tråd:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
TusindStykker

Fed tråd, lad mig være med :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Philipa.pp

Jeg har klaret 1½ dag :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BlindfullyCool

Jeg har været sej og har endnu ikke været usund:cool:

Og min definition er: slik, chips, sodavand med sukker, sprut, kager, al slags fast food, etc.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
chrillj

Det er self rigtigt... Jeg har bare ikke rygrad til at holde det til EN dag.... For mig er de lidt a ala alt eller intet:blush: Jeg kan ikke stoppe mig selv igen hvis jeg først har spist sødt... Så kan jeg klarer mig små 14 dage uden slik/chokolade som er mine store faldgrupper, så har jeg ikke lyst til det længere:-P

Og jeg er sikker på, at denne her tråd vil provokere mig til at holde mig fra alt det forbudte - jeg skal bevise overfor mig selv, at jeg sagtens kan holde 6 dage. Så grønt for genial tråd:)

Det er lige præcis DET der var meningen med denne tråd:gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
chrillj

Jeg har lavet start indlægget om så der står vores start-dato i stedet... Det er vist lidt nemmere at overskue?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeanie
Jeg har lavet start indlægget om så der står vores start-dato i stedet... Det er vist lidt nemmere at overskue?

Det var en meget god ide :gogo:

Jeg har i dag klaret dag nummer 2. Sikke nemt det er, men jeg har selvfølgelig også tilbragt hele weekenden i sengen. Lorte tømmermænd:rulle:

Må altås lige stille et spm., startede du ikke først fredag den 23 :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tallemus

Der står i starten, at jeg har klaret 2 dage. hm.. Har jeg så ikke. I går aftes røg jeg i en pose gifler, så min første dag er i dag :D men har tilgengæld holdt den! og har også planer om, at fortsætte.

- Synes i også, at det sværeste tidspunkt er om aften? SUK!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.