Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Gæst q1977

Mænd og heste

Recommended Posts

Gæst q1977

Hejsa alle sammen

jJeg har lige et spørgsmål, nok mest til de mænd der drister sig her ind.

Hvorfor bliver en pige uinteressant hvis hun fortæller at hun går til ridning (på hest) ??

Man får kun et par dumme kommentar og så er man ellers uinteressant.

Jeg kan faktisk ikke forstå hvorfor der ikke er flere mænd der går til ridning, for det første der er mage piger på en rideskole og man kan hurtigt se om der er nogen der har en pæn krop (udseende igen) for ridetøj er jo som bekendt stramt.

Er der nogen der ude der har et nud på hvorfor det er sådan ??

Knus fra Q1977

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst Fyren.Woman

Hejsa

Jeg tror at problemet forsvinder med alderen. Sådan har det i hvert fald være i min omgangskreds.

I teenageårene var det ligesom at ridning er en pigeting - ligesom at lege med dukker og sådan, og derfor fuldstændig uinteressant.Spørg mig ikke hvorfor men sådan er det bare.

En anden ting er at pigerne tit bruger en masse tid på deres heste, og har derfor ikke så meget tid til en kæreste - derfor gider mændene ikke spilde tiden der. Denne teori er lidt diskutabel men måske er det ubevidst....

Jeg har aldrig oplevet en pige blive føjet fordi hun gik til ridning siden teenageårene.

Boede vi i USA så var det en anden sag.

Mvh

Fyren

Den kl.14:50 den 26. Juli skrev:q1977

> Hejsa alle sammen

>

> jJeg har lige et spørgsmål, nok mest til de mænd der drister sig her ind.

> Hvorfor bliver en pige uinteressant hvis hun fortæller at hun går til ridning

> (på hest) ??

> Man får kun et par dumme kommentar og så er man ellers uinteressant.

> Jeg kan faktisk ikke forstå hvorfor der ikke er flere mænd der går til ridning,

> for det første der er mage piger på en rideskole og man kan hurtigt se om der er

> nogen der har en pæn krop (udseende igen) for ridetøj er jo som bekendt

> stramt.

>

> Er der nogen der ude der har et nud på hvorfor det er sådan ??

>

> Knus fra Q1977

>

>

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst Næb/Pip

hej Q1977

Nu kan jeg selvfølgelig kun svare for mig selv, men et svar på hvorfor mænd ikke klikker med hestepiger kunne være at heste lugter og derved kommer de piger der dyrker denne form for fritidsinteresse også til det! Dette siger jeg på trods af at jeg selv har haft en hest og har sprunget i flere år for år tilbage...

Du har ret i at nogle mænd burde frekventere rideskoler, da pigerne som regel har stramt tøj på (men det er der jo også andre steder).

Mht. at hestepiger skulle være uinteressante, så skyldes det nok en eller anden primitiv, stereotyp holdning om at man ikke kan tale om andet hvis man har en hest! Man skal her så, ligesom så mange andre situationer i livet, gøre en ekstra insats for at bevise at man er andet end bare en hestepige når først man er blevet stemplet!

Undskyld!

Næb

> Hejsa alle sammen

>

> (på hest) ??

> Jeg kan faktisk ikke forstå hvorfor der ikke er flere mænd der går til ridning,

> for det første der er mage piger på en rideskole og man kan hurtigt se om der er

> stramt.

>

>

> Knus fra Q1977

>

>

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst Mr_Nice_Guy_24

Hej q1977!

Jeg tror grunden til at mænd har et lidt dårligt forhold til piger med heste er, at de fleste af os har dårlige erfaringer med denne kombination. Jeg tror mange mænd, der har prøvet at være være kæreste med en pige med hest, har oplevet at blive sat lidt i anden række... Jeg tror mest det er en fænomen der stammer fra teenage tiden, men det hænger nok stadig lidt ved... Man kan vel godt sige at vi bærer en smule nag :o)

Det er nok lidt ligesom pigers forhold til mænd og fodbold :o)

Mr Nice Guy

> Hejsa alle sammen

>

> (på hest) ??

> stramt.

>

>

> Knus fra Q1977

>

>

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst Slemma

ØV! Sku' lige til at skrive det og så kom Mr. Nice Guy først *S*

Men som sagt, tror osse det er fordi mænnerne er lidt jaloux på pruhestene!

Det er jo hestene, der får den udelte opmærksomhed - ihvertfald når hestetøserne befinder sig på rideskolen!

Slemma :o)

Den kl.15:45 den 26. Juli skrev:Mr_Nice_Guy_24

> Hej q1977!

>

> Jeg tror grunden til at mænd har et lidt dårligt forhold til piger med heste er, at

> de fleste af os har dårlige erfaringer med denne kombination. Jeg tror mange mænd,

> der har prøvet at være være kæreste med en pige med hest, har oplevet at blive sat

> lidt i anden række... Jeg tror mest det er en fænomen der stammer fra teenage tiden,

> men det hænger nok stadig lidt ved... Man kan vel godt sige at vi bærer en smule nag

> :o)

>

> Det er nok lidt ligesom pigers forhold til mænd og fodbold :o)

>

> Mr Nice Guy

>

> Den kl.14:50 den 26. Juli skrev:q1977

> > Hejsa alle sammen

> >

> > jJeg har lige et spørgsmål, nok mest til de mænd der drister sig her ind.

> > Hvorfor bliver en pige uinteressant hvis hun fortæller at hun går til ridning

> > (på hest) ??

> > Man får kun et par dumme kommentar og så er man ellers uinteressant.

> > Jeg kan faktisk ikke forstå hvorfor der ikke er flere mænd der går til ridning,

> > for det første der er mage piger på en rideskole og man kan hurtigt se om der er

>

> > nogen der har en pæn krop (udseende igen) for ridetøj er jo som bekendt

> > stramt.

> >

> > Er der nogen der ude der har et nud på hvorfor det er sådan ??

> >

> > Knus fra Q1977

> >

> >

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst FrøkenBims

Mange piger (uden at generalisere) som har en hest, har ikke så meget tid til andet end at passe den. Det kan godt gører dem lidt ensporede fordi de ikke interesser sig for andet og derfor ikke kan snakke med om så meget andet.

Dette er ikke ment så groft som det virker, det er personlig erfaring og jeg ved godt at alle "hestepiger" ikke er sådan.

Hilsen Bims

> Hejsa alle sammen

>

> (på hest) ??

> stramt.

>

>

> Knus fra Q1977

>

>

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst DolphineQ

*G* og Slemma-tøs...

KAN vi virkelig bebrejde dem at de bliver jaloux ?? For MIG har der da ikke været noget så fedt som at putte næsen ind i den dejlige varme pels på en hest og snuse duften af læder og pruhest ind *S*. Har været en "hestepige" siden jeg var 5 år og idag kan jeg da stadig nyde synet af en smuk fuldblods mere end synet af en smuk mand ... (NEJ JEG ER IKKE TIL DYR ! *GG*). Det hænger nok (for mig) en del sammen med at heste ALDRIG har svigtet mig, heste har "ripping muscles" og bevæger sig med en utrolig ynde ... erhm ... med visse undtagelser. En Nordbagge er ikke SKIDELEGANT at se på, men stadigvæk ... den er varm og en ven for livet !

Bare en tanke eller to ;o)

*krammere* fra Dolph'n ;o)

PS: Og jeg syns btw at min røv er DØDFRÆK i ridebukser *LOOOOOOL* !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst musse11

Ikke helt enig i, at ridepiger er uinteressante.

Jeg rider selv meget og folk, kvinder såvel som mænd, virker enormt interesseret i at høre om min hest og min ridning.

Nok fordi jeg også er i stand til at tale om andet end heste, heste, heste.

Eller måske fordi jeg er rimelig seriøs med min ridning, så også fyre synes det er spænnende at høre om de resultater jeg har opnået.

Men kan man kun plapre løs om sin åhh så nuttede hest, der gjorde noget åhh så nuttet forleden, ja så kan jeg godt forstå folk løber skrigende væk....det gør jeg selv, hvis jeg støder på en rigtig "ridetøs".

> Hejsa alle sammen

>

> (på hest) ??

> stramt.

>

>

> Knus fra Q1977

>

>

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.