Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

KisserTheNerd

Den NEUTRALE billedtråd

Recommended Posts

KisserTheNerd

Denne tråd skal handle om MAD og billeder af det. Det er tilladt at linke og lade være.

Det er en tråd for os, der gerne vil være neutrale, undgå konflikter og bare se på noget lækker mad.

Det er altså IKKE tilladt at komme med mavesure kommentare, hvilket jeg er sikker på, at I vil respektere.

Jeg vender tilbage med billeder senere :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
JustFK

Ved du hvad? For at sparke det gode initiativ i gang, vil jeg poste et billede af noget konfekt, jeg lavede til jul.

post-14563-13939893139776_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
glasseterhalvtfuldt
Ved du hvad? For at sparke det gode initiativ i gang, vil jeg poste et billede af noget konfekt, jeg lavede til jul.

Næææ en lille neger tissemand, den kunne jeg da godt sætte minne tænder i.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stjernesamleren

Hvor er den cool :klap:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
eostre

haha, hvor yndigt :lol:

jeg støtter også gerne det gode initiativ. til frokost har jeg fået kartoffelsalat med nye danske kartofler, forårsløg, oliven og agurk samt dressing efter min muttis opskrift (olie, æggeblommer og s+p)..

post-124779-13939893140593_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
KisserTheNerd
haha, hvor yndigt :lol:

jeg støtter også gerne det gode initiativ. til frokost har jeg fået kartoffelsalat med nye danske kartofler, forårsløg, oliven og agurk samt dressing efter min muttis opskrift (olie, æggeblommer og s+p)..

Årh hvor ser det lækkert ud!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
QuDee

:lol: genial konfekt! Flot at det er hjemmelavet!! :gogo:

Jeg købte noget lignende til min veninde da jeg var i Amsterdam sidst - hun elsker nemlig at fortælle sjofle historier, så jeg synes lige hun skulle have noget der passede til hendes vitser!! :lol:

lille P.S.: Madbilled tråden er allerede neutral!! - der må man under ingen omstændigheder svine folk til, uanset hvad de gør, og siger, og laver, og spiser!!

Man må poste billeder og opskrifter (og ros) - that's it!! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
JustFK
:lol: genial konfekt! Flot at det er hjemmelavet!! :gogo:

Jeg købte noget lignende til min veninde da jeg var i Amsterdam sidst - hun elsker nemlig at fortælle sjofle historier, så jeg synes lige hun skulle have noget der passede til hendes vitser!! :lol:

lille P.S.: Madbilled tråden er allerede neutral!! - der må man under ingen omstændigheder svine folk til, uanset hvad de gør, og siger, og laver, og spiser!!

Man må poste billeder og opskrifter (og ros) - that's it!! :)

Hold nu, ikke?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
TurtleSpeed

jeg købte dette chokolade da jeg var i Amsterdam i påsken :)

[ATTACH]540206[/ATTACH]

og endnu et billede

[ATTACH]540207[/ATTACH]

post-117597-13939893204995_thumb.jpg

post-117597-13939893205371_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
JustFK
jeg købte dette chokolade da jeg var i Amsterdam i påsken :)

Haha, hvor godt! :lol:

Jeg gav faktisk min, til min mor. "Så jeg var sikker på, at hun også fik lidt af det dyre, den jul". Hun tog det pænt. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.