Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Miss_Lindberg

Min søster på 14 - sove med kæresten?

Recommended Posts

Fink
Til at dyrke sex? Tro mig, det er ikke noget DU bestemmer.

Nej, for så smutter de bare ned på et vammelt offentligt toilet og ordner sagerne...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyx
Nej det er jo netop essensen i det de MÅ IKKE ifølge loven!!!

Jeg synes det er svært at forholde sig til at du mener at en 14 årig er kønsmoden når bare partneren er 14 ligesom hun - men ikke hvis han er 22 feks ... det er inkonsekvent. Er hun klar til et sexliv som 14-årig eller er hun ikke ... Ja eller nej ???

Du siger jo heller ikke at en 15 årig er klar til sex med en på 15 men ikke med en på 25, der skelner du ikke ???

Jeg synes din argumentation er noget hullet.

At jeg ville fylde min datter med hormoner som 15 årig hænger sammen med at jeg, som du sikkert husker fra en anden tråd, er 100% imod abort .. og blev en evt datter på 15 gravid, så fik hun også barnet noget jeg også ville gøre hende KRYSTALKLART ... så det er pest eller kolera

Så synes jeg du skal fortælle mig hvad du synes er bedst ...

FK

Hold nu op med den lov der, jeg har givet dig linket der siger at det er fint at to 14 årige har sex. Det gider politiet altså ikke gøre noget ved, men du må da hjertens gerne anmelde alle de børn du kan, så.

Hun MÅ såmænd også godt have sex med en på 22 hvis hun har lyst. Problemet er bare at folk i den alder dyrker sex på en anden måde end når man er 14 år, derfor er det ikke hensigtsmæssigt. Samme for en på 15 år.

Ja, det har jeg ikke læst, men det lyder sygt:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tom2x
Nej, for så smutter de bare ned på et vammelt offentligt toilet og ordner sagerne...

Tja... Det kan godt være - pointen var og er, at forældrene bestemmer ikke om de dyrker sex - det er rimeligt naivt at tro ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fink
Tja... Det kan godt være - pointen var og er, at forældrene bestemmer ikke om de dyrker sex - det er rimeligt naivt at tro ;)

Det kan du ikke bare konkludere. Det er altså ikke alle børn, der blankt afviser og modarbejder forældrenes krav og vejledning... ;)

Men altså... vi kører i ring...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Faxe
Til at dyrke sex? Tro mig, det er ikke noget DU bestemmer.

Nej Fjolle til at overnatte med en knægt;)

Men jeg VED hun ikke har haft sex:)

Men jeg kan ikke se hvorfor de ikke kan vente til hun er over den kriminelle lavalder:gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyx
Nej Fjolle til at overnatte med en knægt;)

Men jeg VED hun ikke har haft sex:)

Men jeg kan ikke se hvorfor de ikke kan vente til hun er over den kriminelle lavalder:gruble:

Fordi de er pisse liderlige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tom2x

Ja....

Det er ikke SÅ svært.......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fink

allesammen...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tom2x
Det kan du ikke bare konkludere. Det er altså ikke alle børn, der blankt afviser og modarbejder forældrenes krav og vejledning... ;)

Men altså... vi kører i ring...

Du læser altså rigtig dårligt i dag ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Faxe

Eller også er du;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...