Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Miss_Lindberg

Min søster på 14 - sove med kæresten?

Recommended Posts

rynke10
Gid i dog var min mor :D

Er 15 og har haft en virkelig dejlig kæreste i 2 måneder (også 15) og må ikke sove med ham :(

Som nora973 skriver er der ikke noget mere hyggeligt end bare at ligge tæt sammen og kysse hele natten laaang :)

Men jeg må ikke sove med ham, lidt træls.

Du kan jo sige til din mor, at i bare gerne vil sove sammen. I har sex på badeværelset 2 gange om dagen, så der sker vel ikke det vilde ved at i sover i samme seng :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tom2x

Man skal ikke undervurdere sex på badeværelser......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kirk.gitte

har en søn på snart 16 år, han har sovet med sin 2 år ældre kærste i ca. snart 1,5 år.

Som sagt hvis de vil have sex så gør de det på andre tidspunkter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mettis
Hej.

Min kæreste og jeg har et lille dilemma omkring min lillesøster på 14 år (15 til Okt.) Hun bor pt hos os (dette er en en længere historie om hvorfor) Hun har været så heldigt at finde en sød kæreste i byen hvor vi bor.

Hun har nu spurgt om han må overnatte hos os i weekenden. Og vi er meget i tvivl om hun nu må det eller om hun er for ung.

Vi ved at kæresten er 16 år, arbejder i den lokale brugs, og han er venlig overfor os, og syns godt om os (Det har hun da sagt til os :-)

Ville I lade ham overnatte hos hende?

Miss_Lindberg

Da jeg var 14 sov jeg sammen med min daværende kæreste... Det synes jeg er fint nok, og i skal da være glade for at han skal sove hos Jer, og at hun ikke sover ude..

Med hensyn til at lave noget, tror jeg også det er en "fordel" at han sover hos Jer... Jeg ville ikke selv, på noget tidspunkt, lave noget med min kæreste, når jeg sov hos min søster? :sarkasme:

Og det må da være rart at være i nærheden, hvis der er noget.... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...