Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Dido15

4 uger til royalt bryllup d. 24. maj 2008

Skal du se brylluppet mellem prins Joachim og Marie Cavallier i tv'et?  

130 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind sign in / Opret bruger for at deltage i afstemningen.

Recommended Posts

Halldora
:gogo: Helt enig. Jeg er osse helt tosset med at sidde og kigge kjoler, blomster (Mette Marits brudebuket var i øvrigt grim!) og kommentere underlige hatte :devil:

Så jeg har stemt JA, jeg skal helt sikkert se bryllup.

Da Frede og Mary skulle giftes, sad jeg med en veninde og spiste bryllupskage, jordbær med chokolade og drak champagne, mens vi begge havde diademer på :lol: Det var superhyggeligt, i øvrigt!

Hvor sødt, at I gjorde så meget ud af det. :gogo:

Det kan jeg ikke helt hamle op med, men kunne da være, jeg skulle bage lidt lækkert, jeg kan nyde lidt af under transmissionen. :savl:

Halldora.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
guillemots
Ja, i dag er der kun 4 uger til prins Joachim og Marie Cavallier skal giftes :)

Skal du se brylluppet i tv'et, tager du til Møgeltønder for at se alle de royale mennesker, eller skal du overhovedet ikke følge med i det - og hvorfor?

Jeg vil selv se brylluppet i tv'et, men tror ikke jeg vil se så meget af optakten op til brylluppet (synes medierne går for meget op i, hvad gæsterne har på af tøj, trækker tiden ud osv.)

Glæder mig aller mest til at se Maries brudekjole :glad:

Nogen der ved hvor denne top er fra?

Men glæder mig mest af alt til at se kjolen..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
zembra1986

ja

skal se det sammen med en ven, vi er begge små-royalister, og elsker kongelige begivenheder, specielt når der er bryllup:love:

det er ikke så meget det at se dem blive gift, men synes det er sjovt at se hvad gæsterne har på, hvordankirken ser ud, Marie's brudekjole osv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miss_Guldager

NEJ :tie:

Det eneste royale jeg gider at se er når der lige er blevet født et barn, og barnedåbe fordi jeg synes det er spændende at høre hvad barnet kommer til at hedde :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
PernxD

Jeg er egentlig ikke så vild med Marie men jeg glæder mig til at lære hende af kende i den dokumentar der kommer omkring hende.

Men jeg skal da se brylluppet men det er på grund af de smukke kjoler :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Ja... jeg elsker bryllupper... Og især de kongeliges... :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dido15

Jeg er også helt tosset/vild med at se gæsternes tøj, og de mange flotte kjoler :)

Og er også vild med at se blomsterdekorationerne i kirken.

Jeg er osse helt tosset med at sidde og kigge kjoler, blomster (Mette Marits brudebuket var i øvrigt grim!) og kommentere underlige hatte :devil: QUOTE]

Jeg synes også Mette Marits brudebuket var grim! Selve blomsterne var pæne, men grimt at det var sådan en lang en der hang ned..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Atrice

Selvfølgelig skal jeg da se det - følger glædeligt med i alle kongelige begivenheder der vises på tv, hvis jeg ikke kan være "med" ude... og har altså ikke lige råd til at tage til Møgeltønder. Var da ellers på Amalienborg da Frede og Mary blev forlovet, og på Rådhuspladsen da de blev gift (så dem også køre forbi i vognen), og var da nede i Hillerød by da Joachim og Alex blev gift. Barnedåb har jeg set i fjernsynet, naturligvis... :)

*royalist* så naturligvis skal jeg også se dette bryllup, og sidde og kommentere kjoler og blive bedre til at huske hvem der er hvem :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Danseko12

Skal selvtil bryllup hos nogle gode venner den dag. Så nej kan jo sikkert se kjolen i nyhederne og aviserne dagen efter alligevel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Aphrodite87

Jeg har været nødt til at stemme nej, men det er ikke med min gode vilje skal jeg hilse og sige! Jeg er anser mig selv for værende royalist og ville mægtig gerne se det, men "desværre" skal jeg selv til bryllup den dag, hvilket har været planlagt længe inden den kongelige forlovelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.