Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Dido15

4 uger til royalt bryllup d. 24. maj 2008

Skal du se brylluppet mellem prins Joachim og Marie Cavallier i tv'et?  

130 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind sign in / Opret bruger for at deltage i afstemningen.

Recommended Posts

Dido15

Ja, i dag er der kun 4 uger til prins Joachim og Marie Cavallier skal giftes :)

Skal du se brylluppet i tv'et, tager du til Møgeltønder for at se alle de royale mennesker, eller skal du overhovedet ikke følge med i det - og hvorfor?

Jeg vil selv se brylluppet i tv'et, men tror ikke jeg vil se så meget af optakten op til brylluppet (synes medierne går for meget op i, hvad gæsterne har på af tøj, trækker tiden ud osv.)

Glæder mig aller mest til at se Maries brudekjole :glad:

post-53539-13939879041288_thumb.jpg

post-53539-13939879041627_thumb.jpg

post-53539-13939879041992_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Halldora

JA! Jeg står gerne ved, at jeg ELSKER, når der er store, kongelige begivenheder i fjernsynet, og jeg sluger det meste råt. :)

Jeg er ikke så interesseret i Maries kjole, men ser det for at se alle de kvindelige gæsters kjoler - og for blomsterdekorationerne. Brudekjolerne i kongehuset er, i mine øjne, knapt så spændende (og brød mig ikke om Marys), mens gæsternes er helt fantastiske.

Halldora.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BlueButton
JA! Jeg står gerne ved, at jeg ELSKER, når der er store, kongelige begivenheder i fjernsynet, og jeg sluger det meste råt. :)

Jeg er ikke så interesseret i Maries kjole, men ser det for at se alle de kvindelige gæsters kjoler - og for blomsterdekorationerne. Brudekjolerne i kongehuset er, i mine øjne, knapt så spændende (og brød mig ikke om Marys), mens gæsternes er helt fantastiske.

Halldora.

:gogo: Helt enig. Jeg er osse helt tosset med at sidde og kigge kjoler, blomster (Mette Marits brudebuket var i øvrigt grim!) og kommentere underlige hatte :devil:

Så jeg har stemt JA, jeg skal helt sikkert se bryllup.

Da Frede og Mary skulle giftes, sad jeg med en veninde og spiste bryllupskage, jordbær med chokolade og drak champagne, mens vi begge havde diademer på :lol: Det var superhyggeligt, i øvrigt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jossse

Nej det ved Gud jeg ikke gider bruge min tid på.

Synes monarkiet er en fis i en hornlygte, og at Joachim skal giftes nu for anden gang rager mig en høstblomst...Hvor længe holder det så denne gang ? Hvornår skal vi til bryllup næste gang ? Kan til nøds forstå folk gider se det første bryllup. Der er stadig illusionen om "til døden dem skilder", kærlighed osv men syns sgu luften er gået lidt af ballonen anden gang. Især med de rygter der går om prinsen og hans sexualitet, er det svært at tage dette bryllup seriøst...Ja sådan har jeg det altså.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sril

Ja det skal jeg se. Kan ikke lade være. Er en sucker for kongelige bryllupper :blush:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Skraldespand

Jep, det skal jeg! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
icelady

Nej, det skal jeg godt nok ikke se.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Victoria-Pedersen

Har stemt nej, så regner ikke med det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
asgergert

nej det skal jeg ikke har da mere fornuftigt at bruge min tid på

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Prinsessen-18

Har stem nej, fordi jeg bor i udlandet og her bliver det ikke vist i tv. Ville dog gerne se det, men det kan saa ikke lade sig goere, medmindre man kan se klip fra det paa nettet.

Det er lidt spaendende, dog synes jeg lidt af glansen ryger af naar det er hans 2 bryllup, men saa igen, saa laenge de er glade og lykkelige:)

Ja kan ikke helt bestemme mig hvad jeg synes:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.