Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

misse1978

? om jobbeskrivelse?

Recommended Posts

misse1978

Hvad betyder:

konteringsopgaver, service- og driftsopgaver?? hvad kan det være? har det noget at gøre med økonomi? skal til samtale, og der står sådan i stillingsbeskrivelsen bl.a.

Det er som administrativ medarbejder.

hej fra Misse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jill84

^^

Er det som kontorelev?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
misse1978
^^

Er det som kontorelev?

nej, administrativ medarbejder :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jill84

^^

ja ok det fik jeg så læst bagefter :lol: det var bare hvis det var som elev, så vidste jeg muligvis hvor det var henne og kendte lidt til stillingen :P

Konteringsopgaver her hvor jeg er, handler om at håndtere de timer som dine kollegaer registrere. det har ikke noget med økonomi at gøre

Service og drift opgaver her hvor jeg er, er alt lige fra rejsebestilling til at sætte plaster på et sår.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lauzine

Kontering er, her hvor jeg er, at sidde med købsfakturaer og kontere dem.. Og ja, det er økonomi.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
misse1978
Kontering er, her hvor jeg er, at sidde med købsfakturaer og kontere dem.. Og ja, det er økonomi.

Hvad vil det sige, at du kontere dem??

Jeg har nemlig SLET ikke siddet med økonomi før, men arbejder pt som uddannelsessekretær, så er i "kontor-faget", men vil bare lige vide lidt mere om det jeg skal arbejde med, hvis jeg får det nye job

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
misse1978

Er det svært at lære for en der ikke har prøvet det før tror du?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jill84

Hehe samme ord, men forskellig arbejdsopgaver :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
miss_sunshine783

Jeg er også uddannet kontorassistent men er først kommet til at arbejde med regnskab/økonomi sådan rigtig nu her hvor jeg er i praktik ;).

Er i praktik for at få erhvervserfaring mens jeg søger alm job ;)

Kontering er en del af økonomiopgaverne der hvor jeg er og det er ikke svært at lære ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
misse1978
Jeg er også uddannet kontorassistent men er først kommet til at arbejde med regnskab/økonomi sådan rigtig nu her hvor jeg er i praktik ;).

Er i praktik for at få erhvervserfaring mens jeg søger alm job ;)

Kontering er en del af økonomiopgaverne der hvor jeg er og det er ikke svært at lære ;)

tak :) dejligt at høre.. er nemlig ikke en talnørd:genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...