Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Yetie

Skruktråd vol. IV - venter på projekt baby

Recommended Posts

Skraldespand
jeg er her "desværre" også stadig :lol:

Alder: 23

Beskæftigelse: negletekniker og restaurant medarbejder

Kæreste/samlever: 28 år.

Bor: fyn

Starter projekt-baby: efterår 2008

har dog lige fundet ud af at mine p-piller er skyld i min migræne og mavekramper så de ryger og så bliver kondomerne taget i brug .. og det er endda kæresten selv der foreslog det :banan: -endda uden at nævne noget om at skifte mærke eller noget først :klap:[/QUOTE]

Hvor er det bare skønt at han selv foreslog, uden så meget brok, som der vidst tit opstår, når der pludselig skal gummi på :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Skraldespand
Må man gerne være med selvom man ikke har været med i lige denne debat før? og.. selvom man går og venter på og gå over mens så der kan testes :)

Selvfølgelig må du være med - velkommen til :wave2:

Men jeg bli'r altså drøn misundelig, hvis du er gravid :blush::kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Skraldespand
JA TAAAK nu vil jeg endelig melde mig aktivt med i jeres skrukken, synes næsten jeg kender mange af jer allerede, har fuldt med på sidelinien LÆNGE...

Velkommen til :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kastanieabe

Kastanieabe

Alder: 26 (27-05-82)

Beskæftigelse: Servicechef

Kæreste/samlever: 24 år (08-06-84)

Har været sammen siden: 11/11-06

Bor: Jylland

Starter projekt-baby: ?????

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
slandramus

Hej:-)

Vil gerne melde mig til her.

Navn: slandramus

Hvad laver jeg: studerende

Status: Bor med min dejlige kæreste

Projekt baby: om laaang tid

Velkommen som trådholder yetie:wave:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kirrara

Info om os:

Alder: 22

Kærestens alder: 24

Har boet sammen i 4 år. Vi bor i Aalborg i en dejlig lejlighed med vores hund på 1½ år og kat på 5 år. Vi studerer begge to - jeg læser til socialrådgiver og er på 4. semester af 7.

Vi ønsker begge at blive forældre, men står og vakler mellem at få barn i løbet af det næste års tid, eller vente, til jeg er færdiguddannet om ca. 2 år. Kærestens grundlag er det evige mande-mantra: "Jeg er bange for, vi ikke har råd", imens jeg er mere optimistisk... Desuden får man jo en del hjælp som studerende forældre...

Jeg gider dog ikke lægge noget pres på manden min, idet vi stadig er så unge - vi skal nok nå det Lige nu er vi og vores studier - altså nu'et - det vigtigste!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sunshine*Gal

Hvor er det bare skønt at han selv foreslog, uden så meget brok, som der vidst tit opstår, når der pludselig skal gummi på :kys:

ja det er faktisk super rart :banan: viser også at han kommer tættere og tættere på at være klar til en lille bebs (eller to .. der er tvillinger i hans familie i stor stil :devil: ) :slem:

har helt prøvet at lade være med at tale om det herhjemme og det har han også lagt temmelig meget mærke til .. så nu er det ham der hele tiden begynder at tale om små poder :love: og hvor føles det bare skønt på en skør måde :lun::genert::banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Majbritt

Selvom der er tider, hvor jeg ikke rigtigt har tid til at checke tråden (pga. nogle syrede vagter), så vil jeg gerne være med igen.

Min alder: 28 her sidst i april

Kærestens alder: 31

Beskæftigelse: Laborant på oliefabrik

Hans beskæftigelse: Forsker på universitetet

Forholdets længde: Siden 1/1-02

Bor: Parcelhus i børnevenlig by nær Aalborg

Husdyr: To dværgschnauzere, tror de skal have hvalpe næste år, når jeg ikke må få barn selv :-P

Projektets start: Om 100 år...eller deromkring. Kæresten er en umulig tryghedsnarkoman, der mener, at jeg skal have fast arbejde, og jeg har svært ved at få fast arbejde, da jeg er snart 28 år uden børn.

Jeg fortalte ham i øvrigt i går, at hvis vi gik i gang nu, så kunne jeg få lidt barsel med løn fra mit vikariat. Jo....det var jo nok rigtigt nok....sagde han tøvende.

Jeg har dog fået ham til at sige, at det er rigtigt nok, at vi ikke bare kan blive ved med at vente på, at jeg får fast job, så lidt frem ad går det da.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Banana85

Banana85

Kærestens alder: 30

Har været sammen siden: December 2005

Status: Ugifte; har boet sammen siden september 2006.

Børn/dyr: Kæresten har en deledatter på snart fem år. Vi har desuden to katte.

Bor: 3v. lejlighed i Holbæk, søger dog med lys og lygte efter noget i KBH.

Beskæftigelse: Er på tvungen orlov fra studiet på ubestemt tid pga. dumme lodtrækningsordninger på mit ene overbygningsfag. Arbejder pt. en vis legemsdel ud af bukserne.

Starter projekt-baby: Foreløbig i slutningen af 2009/starten af 2010.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Maria_23

Maria_23

Alder: 28

Kærestens alder: 30

Har været sammen siden: Juli 2005

Status: Ugifte; har boet sammen siden Juli 2005

Børn/dyr: Ingen

Bor: på 40 små kvm. i Århus C, men kigger på hus udenfor Århus

Beskæftigelse: Ansat på rejsebureau.

Kærestes beskræftigelse: selvstændig/chauffør

Starter projekt-baby: juli/august 2008. Vi tager 6 uger til USA i augustog håber på at komme hjem med en blind passager :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...