Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Yetie

Skruktråd vol. IV - venter på projekt baby

Recommended Posts

Skraldespand
Maria_23

Alder: 28

Kærestens alder: 30

Har været sammen siden: Juli 2005

Status: Ugifte; har boet sammen siden Juli 2005

Børn/dyr: Ingen

Bor: på 40 små kvm. i Århus C, men kigger på hus udenfor Århus

Beskæftigelse: Ansat på rejsebureau.

Kærestes beskræftigelse: selvstændig/chauffør

Starter projekt-baby: juli/august 2008. Vi tager 6 uger til USA i augustog håber på at komme hjem med en blind passager :lun:

Orh, hvor sødt :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
HotMama1981
Banana85

Alder: 23

Kærestens alder: 30

Har været sammen siden: December 2005

Status: Ugifte; har boet sammen siden september 2006.

Børn/dyr: Kæresten har en deledatter på snart fem år. Vi har desuden to katte.

Bor: 3v. lejlighed i Holbæk, søger dog med lys og lygte efter noget i KBH.

Beskæftigelse: Er på tvungen orlov fra studiet på ubestemt tid pga. dumme lodtrækningsordninger på mit ene overbygningsfag. Arbejder pt. en vis legemsdel ud af bukserne.

Starter projekt-baby: Foreløbig i slutningen af 2009/starten af 2010.

:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
HotMama1981
Hejsa

Jeg har det sådan lidt på samme måde, det er noget vi har talt løst om, men er sådan lidt nervøs for at tale helt seriøst omkring det, bare af skræk for at han skulle springe fra. :blush:

Han ved jeg smider p-ringen til august og vi har talt om hvor hyggeligt det kunne være hvis jeg ventede mig til jul og så at besteforældrene fik afvide juleaften. Tror bare jeg holder lidt lav profil, bare for at sikre at intet går galt. :slem:

Men :ivrig: hvor er det bare så vildt.

Er nu ellers ret sikker på at manden er klar hvis jeg foreslår at gøre alvor af vores småsnakken og føre alle mine store planer ud ilivet :8:

Han går godt nok og snakker om at det blir rart når jeg blir færdig med at læse, så jeg kan få et arbejde. Meeen på den anden side har han altid sagt at han gerne være ung far (hvis man da stadig er det når man er sidst i 20'erne :blush: )

Jeg tror dog vi begge to er ret nervøse for det store spring fra kærester til forældre og dermed bundet sammen for evigt... Anyone else...? :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stumpL

Må jeg være med her?

Min alder: 22 (24.02.86)

Kærestens alder: 22 (29.10.85)

Min beskæftigelse: Sygeplejestuderende (færdigudd. januar 2010)

Har været sammen siden: 4/10 2004 (boet sammen siden juni 2005)

Status: forlovet

Bor: Aabenraa

Starter projekt-baby: Håber på marts/april 2010 - når jeg er færdigudd. og fået fast arbejde som sygeplejerske.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tsambika3
Er nu ellers ret sikker på at manden er klar hvis jeg foreslår at gøre alvor af vores småsnakken og føre alle mine store planer ud ilivet :8:

Han går godt nok og snakker om at det blir rart når jeg blir færdig med at læse, så jeg kan få et arbejde. Meeen på den anden side har han altid sagt at han gerne være ung far (hvis man da stadig er det når man er sidst i 20'erne :blush: )

Jeg tror dog vi begge to er ret nervøse for det store spring fra kærester til forældre og dermed bundet sammen for evigt... Anyone else...? :gruble:

Ja det er nok lidt det samme her (selvom der er evigheder til projektstart), men det er da også ret stort at går fra at være kærester til at være forældre til sådan en lille smuk skabning.

Vi har det nu også fint nok med "bare" at være kærester lidt endnu. jeg har besluttet at jeg gerne vil være færdig med at læse først og så forhåbentlig blive fastansat bagefter.

Tsambika

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mcleod2502

Alder: 25

Mands alder: 29 (30 til okt 08)

Har været sammen siden: 2000

Status: kærester-samboende i dejligt hus

Bor: midtjylland

Dyr: to ude katte

projekt baby: sidst i 2008 starter vi

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Eksil-jyden

Velkommen til, alle I nye :wave:

Med hensyn til det med at være nervøs for den store omvæltning, det bliver at blive forældre, er det helt klart også noget, vi har tænkt på. Det bliver jo noget helt andet, når vi er forældre til nogen og ikke "bare" kærester.

Samtidig er vi så heldige at kende nogle stykker, der er blevet forældre/har fået barn nr 2 i løbet af det sidste års tid, og det betyder, at vi har fået afdramatiseret det lidt. Der er ingen tvivl om, at det er hårdt, men vi har alligevel fået lidt indblik i, hvad det egentlig kræver og tror sagtens, vi kan klare det.

Det er selvfølgelig heller ikke sådan, at vi ikke har respekt for det - det er jo et lille mirakel, man skaber - men vi er bare klar til det :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tsambika3

Jeg har forresten fået en lille nevø. Han er bare det kæreste lille væsen. Dejlig lille dreng som formår at få sat gang i sin mosters æggestokke :lol:

Tsambika

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Yetie

Så skulle alle gerne være kommet på listen. Skulle jeg have overset en, så smid lige en PB. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
183

Hej piger!

Jeg er stadig med, og skrukken bliver ikke mindre af, at søsters baby er begyndt, at smile til mig, og at alle vores venner enten er gravide eller prøver at blive det.

Min alder: 29

beskæftigelse: Lærer

hans alder: 30

beskæftigelse: Skriver speciale

bor: Sammen i Kbh med hund og kat.

har været sammen siden: juli 98

starter projekt baby: Feb. 2009

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.