Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Yetie

Skruktråd vol. IV - venter på projekt baby

Recommended Posts

Excentrica

Alder: 21

Mands alder: 24

Har været sammen siden: 10/5 2007

Status: bor sammen

Bor: Horsens

Starter projekt-baby: Manden siger "når vi er færdiguddannede"

Læser på Århus Universitet (Nordisk sprog og litteratur begge) og jeg arbejder ved siden af i LIDL 12 timer om ugen.

Ex - som er noget så frygtelig skruk og har været det i snart ti år :genert:

EDIT: Startdato er i dag blevet fastsat til "om to år", hvilket vil sige efteråret 2010 :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Yetie

Så er listen opdateret igen. Dejligt at se jer i den nye tråd, selvom vi jo alle gerne vil videre. Jeg bliver jo nok i denne tråd så længe at vi får brug for en ny tråd grundet pladsmangel før det bliver nødvendigt fordi jeg smutter over i storketråden. Men jeg må jo lige læse indlægget med gode grunde til at blive i skruktråden en gang til, så går det nok altsammen. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Danseko12

Navn: Danseko12.

Alder: 25.

Mandens alder: 32.

Har været sammen: 1 år den 31.3.2008.

Status: Kærester.

Dyr: 1 bette guldhamster og 1 hund som vi købte sammen.

Projektbabystart: Oktober 2008.

Jaaa vil også gerne være med her.

Har ikke været forbi i lidt tid, men imellemtiden har vi fået en hund. Så den tager lidt tid og lidt af skrukheden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Eksil-jyden

Jeg vil også flyttes over :)

Eksil-jyden

Alder: 27

Kærestens alder: 26

Har været sammen siden: November 2003

Status: Gift, har boet sammen siden sommeren 2004

Bor: På Frederiksberg

Beskæftigelse: Jeg er nyuddannet statskundskaber og søger job, han læser stadig

Start: Forhåbentlig august 2008

Ja, der er ikke så meget at sige. Jeg vil gerne have fundet et job og haft det et stykke tid, inden vi smider præventionen. Ellers er vi begge klar til at gå i gang og en liiille smule utålmodige :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
oraklia

Jeg vil også gerne stadig være med :)

Overvejer lige om jeg mon kan være med her... :gruble:

Navn: Oraklia

Alder:23

Beskæftigelse: Studerende

Kæreste: Ingen!!

Start på projekt baby: ??

Ja, jeg er jo så uden kæreste, så det gør det jo lidt problematisk at sige noget om hvornår det bliver min tur til at starte på baby-projekt..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nannemor

Må man gerne være med selvom man ikke har været med i lige denne debat før? og.. selvom man går og venter på og gå over mens så der kan testes :)

i så fald:

Min alder: 23

beskæftigelse: orlov fra pædagogsemi, har søgt ind på soc. rådgiver, så arbejder.

hans alder: 30

beskæftigelse: montør, færdiguddannet

bor:hver for sig lidt endnu, leder med lys og lygte efter en 3'er.

har været sammen siden: juli 07

starter projekt baby: tjah, han siger vi venter et års tid, jeg siger NU! lad os se hva testen om et pr dage siger.

lidt om os: Vi har været sammen i 8-9 måneder, men har kendt hinanden som venner, og set hinanden flere gange om ugen i 3-4 år. har altid elsket hinanden, men vi havde begge en masse der skulle findes ud af før vi fandt sammen, det gjorde vi så sidste år og det er perfekt!

eneste små problem er at jeg har været klar til et barn længe og det har han vidst fra start, ingen af os har passet rigtigt på den sidste tid, så hvis det er nu det skal være så er jeg lykkelig og han må med tiden vænne sig til tanken, ved han gerne vil inderst inde men han er selvfølgelig nervøs for hvad der skal ske.

dejligt at se andre i mere eller mindre samme situation :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sunshine*Gal

jeg er her "desværre" også stadig :lol:

Alder: 23

Beskæftigelse: negletekniker og restaurant medarbejder

Kæreste/samlever: 28 år.

Bor: fyn

Starter projekt-baby: efterår 2008

har dog lige fundet ud af at mine p-piller er skyld i min migræne og mavekramper så de ryger og så bliver kondomerne taget i brug .. og det er endda kæresten selv der foreslog det :banan: -endda uden at nævne noget om at skifte mærke eller noget først :klap:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
HotMama1981

Aarrgh! :shock: som listen ser ud lige nu står jeg aller øverst, hvilket vil sige vi er de første (eller nogen af de første, i hvert fald) der går igang med projektet...

Det skal altså lige siges at alt det jeg skriver herinde mest er mine overvejelser og mine tanker om planlægning :blush:

Manden siger godt nok han er klar på den, men det er altså stadigt lidt løst hvorvidt vi virkelig går i gang til sommer... Vi har snakket om alt det gode og spændende vedr. at få et barn, og hvornår og hvordan det ville passe ind (mens jeg skriver speciale fek.s.! :banan:*) Men vi har altså ikke snakket sådan fuldstendigt alvorligt om det, og bestemt at "vi gør det!!"

Jeg er ved at afslutte et år i udlandet, hvor jeg har læst, og mangler når jeg kommer hjem, kun specialet.

Det er lidt svært at snakke om og planlægge noget så alvorligt over tlf, så derfor er de nærmere detaljer omkr. projektet sat lidt på standby, og så må vi se konkret på det når jeg kommer hjem om nogle måneder :glad:

Men det stopper mig jo ikke (tværtimod) fra at gå og skrukke som en gal hernede i varmen! (Jeg vil helst ikke ud med præcis hvor jeg er, for at forblive lidt anonym :blush: men det er et sted i syd europa ;) )

EDIT: *Jeg mener self ikke barn+speciale, jeg mener graviditet+speciale ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Missfe

JA TAAAK nu vil jeg endelig melde mig aktivt med i jeres skrukken, synes næsten jeg kender mange af jer allerede, har fuldt med på sidelinien LÆNGE...

men lidt om mig selv:

Navn: Missfe

alder:22

kærestens alder: 23

har været sammen siden marts 2005

Projektstart: Planen er november i år...JAAA, men pillerne ryger til august for at få min cyklus regelmæssig, og så har jeg en eller anden idé om at hormonerne skal HELT ud af min krop først

Bor: KBH

Mangler der noget....?

Hvis ikke så vil jeg bare gerne sige "Hej allesammen..."

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nenadol
Aarrgh! :shock: som listen ser ud lige nu står jeg aller øverst, hvilket vil sige vi er de første (eller nogen af de første, i hvert fald) der går igang med projektet...

Det skal altså lige siges at alt det jeg skriver herinde mest er mine overvejelser og mine tanker om planlægning :blush:

Manden siger godt nok han er klar på den, men det er altså stadigt lidt løst hvorvidt vi virkelig går i gang til sommer... Vi har snakket om alt det gode og spændende vedr. at få et barn, og hvornår og hvordan det ville passe ind (mens jeg skriver speciale fek.s.! :banan:*) Men vi har altså ikke snakket sådan fuldstendigt alvorligt om det, og bestemt at "vi gør det!!"

Jeg er ved at afslutte et år i udlandet, hvor jeg har læst, og mangler når jeg kommer hjem, kun specialet.

Det er lidt svært at snakke om og planlægge noget så alvorligt over tlf, så derfor er de nærmere detaljer omkr. projektet sat lidt på standby, og så må vi se konkret på det når jeg kommer hjem om nogle måneder :glad:

Men det stopper mig jo ikke (tværtimod) fra at gå og skrukke som en gal hernede i varmen! (Jeg vil helst ikke ud med præcis hvor jeg er, for at forblive lidt anonym :blush: men det er et sted i syd europa ;) )

EDIT: *Jeg mener self ikke barn+speciale, jeg mener graviditet+speciale ;)

Hejsa

Jeg har det sådan lidt på samme måde, det er noget vi har talt løst om, men er sådan lidt nervøs for at tale helt seriøst omkring det, bare af skræk for at han skulle springe fra. :blush:

Han ved jeg smider p-ringen til august og vi har talt om hvor hyggeligt det kunne være hvis jeg ventede mig til jul og så at besteforældrene fik afvide juleaften. Tror bare jeg holder lidt lav profil, bare for at sikre at intet går galt. :slem:

Men :ivrig: hvor er det bare så vildt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.