Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Luvable

Facebook - kan man hvem der besøger ens profil?

Recommended Posts

Maxi-Minus

Ha ha synes de er fede de der antistalkere, specielt når man læser om jer der bliver bange for at i nu er opdaget. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miza76
Nej jeg har ikke lyst til at linke til min egen side...så I må selv ind og lede efter den.

Om det er fup eller fakta, det ved jeg ikke, men jeg har set hvilke af mine venner der har været inde og lure lidt...men jeg kan kun se det, for det indeværende døgn.

Nej det er ikke helt korrekt. Du kan ikke se hvilke venner der faktisk har besøgt din profil.

Denne application BEREGNER hvem der har været inde og kigge på din profil. Det er noget med at når folk ændre i deres status, så popper de op som om de har været inde på din profil... Prøv at gå ind og læs anmelderelserne af applicationen...

Så vidt jeg ved, så findes der INGEN application der kan vise besøgende... og det håber jeg heller ikke ændres!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Prinsesse-S

^

Som Miza siger, så NEJ, man kan ikke se hvem der kikker/har kikket. Heldigvis. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Okay, blev bare lidt overrasket, fordi jeg lige havde læst den her tråd. Lige ham hvis profil jeg var inde på er det lige meget om ved det, men der er godt nok en del, der ikke liiiige behøves vide at jeg tjekker dem ud...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.