Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

misse1978

"Amatørfotograf søges"

Recommended Posts

misse1978

Har kigget på alle mulige hjemmesider.. og fuck det er dyrt at få taget billeder på sin bryllupsdag! Jeg tænker bare.. kan man dog ikke finde en der er god til det (kender ikke selv nogen..) og så selv fremkalde de billeder man skal bruge?

Nogle der kender nogen ???

Bryllup skal holdes i Gundsømagle kirke den 6. september og festen holdes i Jyllinge (15 km. nord for Roskilde).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fotopartner

Prøv at "efterlyse" i forums som f.eks. fotokritik.dk og/eller fotostart.dk. Her er der et overvældende udbud af såvel amatører som prof´s.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
micael.torp

Hejsa

kunne da godt være interesseret, da jeg kommer en del på sjælland. Du kan sende mig en mail på micael@torpinfo.dk hvad du ligesom havde tænkt dig og hvad du mener det kunne koste så kan vi jo se om vi kan blive enige.

God påske

MVH

Micael

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kamsiv
Har kigget på alle mulige hjemmesider.. og fuck det er dyrt at få taget billeder på sin bryllupsdag! Jeg tænker bare.. kan man dog ikke finde en der er god til det (kender ikke selv nogen..) og så selv fremkalde de billeder man skal bruge?

Nogle der kender nogen ???

Bryllup skal holdes i Gundsømagle kirke den 6. september og festen holdes i Jyllinge (15 km. nord for Roskilde).

Hej - kan du nærme dig lidt, hvad det er for en pris du søger??

Du skal være velkommen til at tage et kig på min hjemmeside - der er også priser. Bor ikke så langt fra Roskilde - og der kommer IKKE kørsel oveni prisen.

Mange hilsner

kamilla

www.fotohajerne.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.