Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

sungura

Hvad kostede jeres IKEA-køkken?

Recommended Posts

sungura

Jeg overvejer at få sat et IKEA-køkken op, men hvad ligger de cirka i, og hvordan med håndværkere? Hvad koster de cirka, hvis man skal have dem til at sætte alt op?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
PlusEsseQuamSimultatur

Mit kostede 25000 kr - uden håndværkere, da jeg har dem i familien

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
PlusEsseQuamSimultatur
Jeg overvejer at få sat et IKEA-køkken op, men hvad ligger de cirka i, og hvordan med håndværkere? Hvad koster de cirka, hvis man skal have dem til at sætte alt op?

Men på ikeas hjemmeside står der hvad det koster at få sat op - mener det er 300-400 kr per skab - det er ret dyrt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
carocat

ved ikke om 400 for hvert skab er dyrt.

vi har lige fået sat et vordingborg køkken op det kostede 12.000 bare for opsætning....det er 11 skabe.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fair_maiden

Vores kostede omkring 17.000,-

Vi har selv sat det op.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nora973

Vores kostede ca 30.000 inkl køleskab, fryser, opvaskemaskine og ovn fra ikea/whirlpool. Det eneste fancy vi har er gaskogeplader fra Smeg, som kostede 7.000 ud af de 30.000.

Min kæreste satte det op, men vi havde en tømrer til at lave bordpladen. Han kostede 1.500 og det tog ham en lille dag.

På ikeas hjemmeside kan du se hvad det koster. Det koster noget pr skab, lidt billigere hvis du selv samler skabet først.

Da vi spurgte var der ca 6 ugers ventetid på deres håndværkere, derfor gik min kæreste selv igang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nora973

Og forresten; så er det nemmere at sætte op end et 'almindeligt' køkken. Da bygges det hele op på soklen, som skal korrigeres for gulvets hældning osv osv.

Men IKEAs køkkener er i princippet bare et skab der skal samles og sættes fast på væggen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
OutOfOrder

Vores har kostet 32.000 inkl. emhætte og integreret opvaskemaskine.

Min mand sætter det selv op - og har efter at have sat køkken øen op erklæret at han aldrig mere vil købe andet end Ikea møbler - for det er SÅ let at arbejde med :lol:

Vores komfur er mindre end et år gammel, køkken vasken importeret fra Tyskland og køleskabet må vente...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
PaleSeptember

Må vi ikke se billeder af jeres IKEA køkkener :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tom2x

Min kæreste satte det op, men vi havde en tømrer til at lave bordpladen. Han kostede 1.500 og det tog ham en lille dag.

Det må så være pænt meget "orange" ;)

Normalt vil du få ca. 2½ times arbejde for 1500 kr..........

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.