Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Gisele_

Betændelse i en tå

Recommended Posts

Gisele_

Skal man under narkose, hvis man skal opereres? Jeg har før fået revet siderne af under lokalbedøvelse, og det kunne altså mærkes!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miss_you

Min søn har lige fåer "ordnet" sin tå hos en speciallæge, han fik lokalbedøvelse og fik fjernet noget af neglen og rødderne, der går ned i kødet.

Han kom hjem med foden pakket ind i plastic og på badesandaler.

En uge efter fik han fjernet stingene og kom på arbejde.

Han har altså meget længe gået hos fodterapeut og fået bøjlebehandling og til sidt fik han to gange antibiotika, som ikke tog betændelsen.

God bedring, gisele.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gisele_
Min søn har lige fåer "ordnet" sin tå hos en speciallæge, han fik lokalbedøvelse og fik fjernet noget af neglen og rødderne, der går ned i kødet.

Han kom hjem med foden pakket ind i plastic og på badesandaler.

En uge efter fik han fjernet stingene og kom på arbejde.

Han har altså meget længe gået hos fodterapeut og fået bøjlebehandling og til sidt fik han to gange antibiotika, som ikke tog betændelsen.

God bedring, gisele.

Gjorde det meget ondt?

Jeg har lidt af det i over ti år, og har flere gange fået pencillin og revet siderne af. Det er så slemt nu, at (undskyld mig), det sprøjter ud med betændelse, når jeg rører ved siderne. :blush: Jeg gider simpelthen ikke bare have en bøjle på, jeg vil have siderne af, så det går væk med det samme og ikke kommer igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
heidiling

min søster døjer også med det, men hun har kun fået penicilin i pilleform, som overhovedet ikke hjalp det mindste - er denne creme i snakker om, måske mere effektiv?

er det mod (øhm) staflykok infektion? (staveplade?)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
just_hopeless
Gjorde det meget ondt?

Jeg har lidt af det i over ti år, og har flere gange fået pencillin og revet siderne af. Det er så slemt nu, at (undskyld mig), det sprøjter ud med betændelse, når jeg rører ved siderne. :blush: Jeg gider simpelthen ikke bare have en bøjle på, jeg vil have siderne af, så det går væk med det samme og ikke kommer igen.

Av det må da ikke være til at holde ud!! :8:

Og så er der weekend, så du kan vel ikke engang rigtig gøre andet end at smøre med den creme der og bruge fodbad.. :gruble:

Puha jeg kan dælme godt forstå du vil have gjort noget så det går væk, jeg syntes det er utroligt at det får lov at være så slemt inden man gør noget "seriøst" ved det.. :sur:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miss_you

Gisele, du kan roligt gå til lægen, det var ikke værre, end at et par gigttabletter kunne tage de værste smerter den første dag, og selve operationen mærker man ikke , man er bedøvet på stedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Min far sagde altid at det hjalp at slibe neglen tynd midt på, fordi den så ville trække sig sammen... - har ikke prøvet det i mange år, selvom jeg har kronisk betændelse i tæerne pga nedgroede negle, men kan godt huske, at det faktisk hjalp... :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.