Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

tallulla

Om at stå på hovedet efter sex..

Recommended Posts

tallulla

Altså jeg har et måske lidt dumt spørgsmål.. Men er det en god idé at stå på hovedet efter sex? Altså måske ikke helt på hovedet, men bare benene opad væggen og "vippe" underlivet op? :blush:

Fordi jeg ved jo slet ikke om det er nødvendigt eller ikke.. Men jeg har ligesom ligget med benene opad væggen og underlivet opad efter sex, de sidste par gange, fordi en fortalte at det var en god idé. Men hvis man skal, hvor længe skal man så ligge der og flagre? Gør I det? Hvornår kan man bare lade sæden sive ud? (undskylder detaljerne :genert: )

Min kæreste kan heller ikke helt lade vær' med at grine af mig, når jeg ligger der - helt akrobatisk opad væggen efter sex.. :stoned:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
eugeniesaint

Som jeg har hørt, er det ikke nødvendigt. *S*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
muddie1977

jeg kan desvære ikke svare på hvor længe det er godt at ligge og lege cirkus kunstner:lol: men et godt trick;) hvis i bruger doggy stile:slem: når han kommer i dig for på den måde kan han komme længst ind for at levere:lol: "pakken"

men det skader jo ikke at ligge 10 min. bagefter tværtimod ville jeg da mene at det øger chancerne;)

:tie::lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bette_Skid546
Skjult

Tja.. Måske ikke nødvendigt, men på den anden side: Det kan da ikke skade.

Jeg gjorde det ikke, de første mange (11) måneder, vi prøvede på at lave Sara.. Men den ene gang, jeg så gjorde det, blev jeg gravid.

Her 2. gang gjorde jeg det også og det tog jo så kun to måneder at få bid denne gang.

Så.. Om det hjælper eller ej, det er der delte meninger om.. Men jeg vil bestemt ikke afvise, at det har en effekt. Omvendt kan jeg heller ikke bevise, at det lige præcist var på grund af det, at jeg blev gravid, men jeg synes da, det er lidt pudsigt med sammentræffene.

Del dette indlæg

Link til indlæg
tallulla

Orv ja, Bette Skid... Det lyder da som om det har hjulpet på dig!! Så tror jeg at jeg fortsætter, og som Muddie siger, kombinerer med doggystyle, så kan de små svømmere da næsten ikke undgå at komme på rette vej!! :D

Men Bette Skid, hvor længe lå du så der, med benene i vejret?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bette_Skid546
Skjult
Orv ja, Bette Skid... Det lyder da som om det har hjulpet på dig!! Så tror jeg at jeg fortsætter, og som Muddie siger, kombinerer med doggystyle, så kan de små svømmere da næsten ikke undgå at komme på rette vej!! :D

Men Bette Skid, hvor længe lå du så der, med benene i vejret?

Med Sara: Indtil jeg skulle ud og brække mig.. Vi var skidefulde. :blush:

Ca 10 min. tror jeg.

Det samme 2. gang.. Bortset fra, at der var vi ædru.. Vi drikker ikke så meget rødvin mere, som vi gjorde inden vi fik barn.. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Metoo...

Altså når man bliver insemineret så skal man jo også blive liggende på briksen er det en halv time eller sådan noget, og det må da være fordi det øger chancerne. Så jeg tror bestemt det virker.

Men jeg vil også sige doggystyle og så bliv liggende bagefter. Man kan jo ligeså godt gøre, hvad man kan.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tallulla

Ihh det var godt med svar.. Min kæreste synes nemlig at det er fjollet at jeg ligger sådan, men det synes jeg altså ikke!!! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
truebeauty

Jeg har gjort det begge gange, det har sikkert set totalt latterligt ud - men gravid blev jeg med det samme begge gange.

true

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tallulla

truebeauty, og du har også bare stået i 10 min. tid?

Står I rigtigt på hovedet eller bare som mig, benene opad af væggen og så underlivet så lodret som muligt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...