Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

catty24

Andre med psykiske problemer? Nogen der har lyst til en snak? Del 3

Recommended Posts

tinagc
Okey det lyder spændede, dejligt at der sker noget nu :)

Ja det er da fremskridt...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
olan1
Så er de jo stadig gode nok. Hvis du ikke føler dig tryg ved det, så gå ned og få dem byttet.

ja ok.. men er jo ikke så meget inde i det (endnu) det kan jeg så ikke hvis det var.. har ligesom fårt dem fra lokalpsykiatri siden de lige hvade nogen liggen..

,,..-

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
olan1

og bliver da også ved med at tage dem.. skal som sagte ha en senere..

,,..-

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stellanova24

er rigetig glad lige nu for midt i alt det trist har moi fået en kæreste weeeeeeeeeeeeee :glad:

Hvordan går det med jer allesammen?

Har været i jylland i weekenten og er godt træt kan sove hele dage hvis det skulle være kender i til det når i har været sammen med mange mennesker at i bliver meget trætte dagen efter?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
catty24
Ja det er da fremskridt...

Det er det nemlig :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
catty24
er rigetig glad lige nu for midt i alt det trist har moi fået en kæreste weeeeeeeeeeeeee :glad:

Hvordan går det med jer allesammen?

Har været i jylland i weekenten og er godt træt kan sove hele dage hvis det skulle være kender i til det når i har været sammen med mange mennesker at i bliver meget trætte dagen efter?

Uhh fortæl :slem: :slem:

Her går det godt, bortset fra meget kraftige mensmerter :tie:

Ja jeg bliver også utroligt træt i de efterfølgende dage når jeg har været sammen med andre. Totalt udkørt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
catty24
ja ok.. men er jo ikke så meget inde i det (endnu) det kan jeg så ikke hvis det var.. har ligesom fårt dem fra lokalpsykiatri siden de lige hvade nogen liggen..

,,..-

Hvad hedder de piller du har fået, og hvad er de for?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
olan1
Hvad hedder de piller du har fået, og hvad er de for?

de hedder zipraidon, såden hele af det tror jeg.. de er for stemmehøring og for at se ting og høre ting som ikke er der.. hmm kan man ikke sigen det sådan..

,,..-

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
catty24
de hedder zipraidon, såden hele af det tror jeg.. de er for stemmehøring og for at se ting og høre ting som ikke er der.. hmm kan man ikke sigen det sådan..

,,..-

Jo det kan man sagtens :) kan du mærke de virker? eller er det for tidligt og sige?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stellanova24
Uhh fortæl :slem: :slem:

Her går det godt, bortset fra meget kraftige mensmerter :tie:

Ja jeg bliver også utroligt træt i de efterfølgende dage når jeg har været sammen med andre. Totalt udkørt

jeg har læret ham af kende gennemen en veninde og så har vi smset i et stykke tid og været på date 2 gange han er pisse sød weeee er så glad weeeeeeeee :glad:

skal møde hans mor den 5 dec HJÆLP!!!!! :shock: men forhåbelig går det godt.

ja hader også selv ha min minusdage øv øv øv forhåbelig er det snart slut for dig :glad:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...